0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реклама як основний інструмент маркетингової комунікації на споживчому ринку (ID:698920)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 42
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні основи реклами у маркетинговій комунікації…………………………………………………………….. 5 1.1. Особливості маркетингової комунікації та її основні інструменти 5 1.2. Суть та визначення реклами у маркетинговій комунікації……. 7 1.3. Специфіка формування та розробки бюджету реклами……….. 11 РОЗДІЛ 2. Оцінка використання маркетингової реклами (на прикладі ТЗОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЕМБЕРГМІТ») ………………………….. 15 2.1. Характеристика підприємства ТЗОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЕМБЕРГМІТ»……………………………………………………….. 15 2.2. Особливості ТЗОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЕМБЕРГМІТ» в системі маркетингової діяльності та реклами………………………………… 17 2.3. Оцінка маркетингової та цінової політики підприємства ……… 20 2.4. Організація маркетингової комунікаційної діяльності………… 23 РОЗДІЛ 3. Перспективні напрями розвитку реклами як інструмента маркетингової комунікації на споживчому ринку………………….. 26 3.1. Нормативно-законодавча база у сфері реклами та маркетингу в Україні…………………………………………………………………. 26 3.2. Розвиток digital-реклами як найперспективнішої форми сучасної реклами………………………………………………………………… 28 3.3. Шляхи підвищення ефективності реклами як інструменту сучасної маркетингової комунікації…………………………………………… 30 ВИСНОВКИ…………………………………………………………… 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………….. 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Маркетингова політика передбачає «взаємоузгоджені процеси планування, координації, аналізу, контролю, мотивування, організації та комунікації у процесі розроблення і реалізації маркетингових заходів, що забезпечують загальну спрямованість на Економічне управління підприємством 105 ключових стейкхолдерів, досягнення цілей розвитку компанії за допомогою реалізації маркетингової стратегії безпосередньо у маркетинговій діяльності. Тобто у найбільш загальному вигляді – це процеси формування маркетингових планів, проєктів, програм, забезпечення їх результативної реалізації, моніторингу та контролю за досягненням поставлених у них цілей, внесення необхідних змін» [19, с. 104-105]. Розробка маркетингової політики проводиться за допомогою маркетингового аналізу і включає в себе три етапи: постановка цілей, розробка маркетингової стратегії, визначення використання маркетингових інструментів [29]. Маркетингова політика розподілу компанії ТЗОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЕМБЕРГМІТ» використовує стратегію прямого розповсюдження. Тобто виробники в цій компанії продають і відправляють свою продукцію безпосередньо споживачам без використання інших сторін і організацій. Для цього компанія має свій склад для зберігання продуктів і процес доставки, щоб доставити їх клієнтам. Крім того, підприємство використовує тактику вибіркового розповсюдження. Тобто компанія сама вибирає у яких магазинах чи гіпермаркетах продавати свій товар щоб охопити більше клієнтів — наприклад гіпермаркет «Ашан», «Сільпо». Також компанія займається оптовою торгівлею, закуповує товар оптом, а потім продає його роздрібним продавцям. При розширенні ринку в цілому компанія виконує наступні функції: - пошук нових споживачів, де передбачено дві стратегії: - стратегія проникнення на ринок – робота з тими споживачами, які могли б користуватися товаром, але ігнорують його (магазини, які торгують м’яcними виробами); - стратегія створення нового сегменту ринку – робота з споживачами, які ніколи не зверталися до продукту (споживачі); - пошук способів збільшення інтенсивності використання продукту – якщо переконати споживачів збільшити інтенсивність використання продукту компанії, то, цілком логічно, що його будуть більше купувати. Паралельно зі збільшенням ринку в цілому, компанія захищає займану нею частку ринку. В якості захисту компанія використовує стратегію нападу, тобто стежить за діяльністю конкурентів, за новинками, розширенням асортименту і швидко реагує на зміни. Відносно конкурентів компанії планує досягти наступних цілей: закріплення частки ринку її розширення і, як наслідок, зниження частки конкурентів; посилення «бар'єрів» для входу в галузь [24].. В умовах ринкової економіки цінова політика фірми є основною складовою маркетингової політики. Її сутність полягає в такому:  моніторингу цін;  розробці та прогнозуванні цін на майбутній період;  визначенні так званого коридору масштабу цін на певний  період;  взаємозв’язку ціни і різних чинників товару — його якості, цінності для споживача;  реакції на ціни конкурентів;  умовах та способах оплати за товари;  реакції ринку на зміну ціни та ін. [25]. Правильна розробка цінової політики вимагає від вітчизняних підприємств ретельного аналізу всіх факторів, що можуть впливати на прийняття рішень стосовно цін. Маркетингову цінову політику визначають як сукупність принципів і методів ціноутворення. Її сутність полягає у створенні оптимального рівня та структури цін щодо товарів та ринків. Вона є важливим інструментом комплексу маркетингу та складовою маркетингової політики і діє у взаємозв’язку з комунікаційною, товарною, збутовою політикою. Домінантою маркетингової цінової політики продавця є рівень цін, прийнятний для покупців. Під сприйнятою цінністю розуміють оцінку ступеня затребуваності товару, що перевищує рівень його ціни. Цінність визначають як співвідношення корисності товару та ціни альтернативних товарних пропозицій. Споживач здійснює купівлю тоді, коли користь від товару, яку він отримає, є не меншою від суми коштів, сплачених за нього [20, с. 95]. Говорячи про оцінку маркетингової цінової політики підприємства, то глобальна позиція «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЕМБЕРГМІТ» – запропонувати доступні харчові рішення якомога більшій частині споживачів. Прямий результат цього є їх цінова стратегія PPP – popularly positioned products (продукція масового позиціонування). Ключовим аспектом цієї технології є задоволення потреб споживачів із середнім доходом та створення продуктів для задоволення цих потреб. Ціни на різні види продукції є відповідно схожими, все залежить від частини туші свинини та конкурентів на ринку. Через вплив ситуації в країні, на ціну різко вплинула логістика, кількість штатних працівників та постачання продукції. Існують певні ринкові ціни, тому компанія дотримується саме їх. Так, як компанія розуміє і знає хто її конкурети, вона зобов’язана моніторити їх ціни (проте ця інформацію переважно конфіденційна). Наша компанія може використовувати цінову політику на основі конкуренції, щоб реагувати на те, що конкуренти стягують за подібні продукти. Цінова політика на основі конкуренції в нашому випадку є корисною, оскільки це простий спосіб визначення ціни. Це також може бути як точним, так і низьким ризиком [44]. Також цінова політика компанії може залучати часті акції, які можуть підвищити інтерес до продукції. Такі знижки підприємство зображає індивідуально для кожного із споживачів (клієнтів), так як ціни не є у відкритому доступі. Недоліком цінової політики є те, що часті знижки призводять до конкуренції та можливості втрати певних позицій на ринку. На сьогодні існують наступні проблеми ринкового ціноутворення на підприємствах України: недостатня кваліфікація менеджменту, спричинена нестачею досвіду, недостатня конкурентна орієнтація, нераціональне та необґрунтоване державне втручання [14].