0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення системи маркетингових комунікацій з клієнтами банківської установи у воєнний та повоєнний час (ID:704897)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 108
Рік виконання: 2022
Вартість: 7000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ 10 1.1. Сутність банківського маркетингу та маркетингової комунікації 10 1.2. Характеристика комплексу маркетингу банківських установ 16 1.3. Особливості комунікаційної політики банківських установ України 27 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 38 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ 40 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» 40 2.1 Організаційно-економічна характеристика комерційного банку 40 2.2 Аналіз маркетингової діяльності АТ КБ «Приватбанк» 43 2.3 Аналіз фінансової діяльності з огляду на маркетингові комунікації 52 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 59 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ РОЗБУДОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ 61 3.1 Напрями удосконалення маркетингових комунікацій банку 61 3.2 Концепція удосконалення маркетингових комунікацій банку 69 3.3 Розбудова маркетингових комунікацій банківської установи у відповідності до цілей сталого розвитку 74 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 80 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 86 ДОДАТКИ 98
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.3 Аналіз фінансової діяльності з огляду на маркетингові комунікації В Україні впродовж останніх 30-ти років головними наповнювачами державного бюджету є два види діяльності, на які припадає до 40% експортних надходжень, – це металургія та сільське господарство. Проте під час воєнного стану великій кількості громадян України, під час комунікації із фінансовими установами ЄС – довелося на власному досвіді пересвідчитися, що вдома, в Україні, надання фінансових послуг пересічним громадянам – це дуже простий та зрозумілий сервіс. А якщо у чомусь виникають питання чи труднощі, то у багатьох фінансових установах є форма зворотнього зв’язку, а от у Приватбанку це і номер телефону 3700 і чат в особистому кабінеті, тощо. Отже площина фінансових послуг поруч із іншими видами діяльності, також наповнює ВНП, хоча й відсоток у загальному обсязі саме фінансових та страхових послуг в Україні скоротився з 2010 (рис. 2.5), але це сталося через появу відносно нових видів діяльності, та й питома вага у доходах значно збільшилася, проте це не применшує важливості банківського сектору.
Інші роботи з даної категорії: