0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження в мережі Internet (ID:704905)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕРЕЖІ INTERNET 5 1.1 Цілі та етапи маркетингових досліджень у мережі Іnternet та їх класифікація 5 1.2 Cпецифіка та послідовність проведення маркетингових досліджень у мережі Internet. 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МЕРЕЖІ INTERNET 13 2.1 Етапи формування маркетингової інформації 13 2.2 Методи розв’язання задач маркетингових досліджень та їх якісні порівняльні оцінки 17 РОЗДІЛ 3. ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВИСВІТЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В МЕРЕЖІ INTERNET. 22 3.1 Визначення потреби в інформації і організація її збору 22 3.2 Переваги використання мережі Internet при проведенні маркетингових досліджень споживачів 25 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Серед головних переваг використання Інтернет при проведенні маркетингових досліджень серед споживачів - слід зазначити [13]: 1) швидкість. Якщо ви маєте доступ до необхідної кількості респондентів, готових до співпраці, проведення дослідження займає всього декілька днів (дві третини респондентів відповідають протягом 48 годин після початку опитування). За відведений на інтервю час інтернет-респондент встигає відповісти в середньому на 35% запитань більше, ніж його колега телефонний; 2) зручність. Респондент сам вирішує, коли йому прийняти участь в дослідженні, і це підвищує якість відповідей;