0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ (ID:72263)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 113
Рік виконання: 2014
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність маркетингу та його значення для забезпечення ефективності діяльності підприємства 1.2. Особливості маркетингової діяльності на сучасних підприємствах 1.3. Методичні основи дослідження ефективності маркетингової діяльності підприємства РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ПАТ «СОФІЯ» ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ 2.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства ВАТ «Софія» (використовуючи методи: Pest-аналіз, карта стратегічних груп, метод рангів, модель конкурентних сил М.Портера, SWOT-аналіз, графічний метод оцінки конкурентоспроможності підприємства – «радар конкурентоспроможності», SPASE-аналіз) 2.2. Загальна характеристика економічних показників діяльності ВАТ «Софія» 2.3. Характеристика маркетингової діяльності підприємства ПАТ «Софія» 2.4. Аналіз системи інформаційного забезпечення маркетингової діяльності ПАТ «Софія» 2.5. Пропозиції стосовно удосконалення маркетингової діяльності підприємства ПАТ «Софія» ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову