0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова цінова політика та шляхи її вдосконалення (ID:72264)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 120
Рік виконання: 2014
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ 1.1. Сутність елементів комплексу маркетингу виробничого підприємства 1.2. Визначальні фактори формування цінової політики підприємства 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності формування цінової політики виробничого підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АСТЕК» 2.1. Маркетингова характеристика підприємства 2.2. Дослідження методів ціноутворення на підприємстві 2.3. Оцінка ефективності цінової політики підприємства РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АСТЕК» 3.1. Рекомендації щодо удосконалення інформаційного забезпечення формування цінової політики підприємства 3.2. Формування маркетингової цінової стратегії підприємства 3.3. Розробка програми заходів щодо обраної цінової стратегії підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову