0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової продуктової політики туристичного підприємства «Вояж-Київ» (ID:72614)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 63
Рік виконання: 2010
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1. «Теоретичні аспекти маркетингової продуктової політики» 1.1 Сутність та значення маркетингової продуктової політики 1.2 Особливості маркетингової продуктової політики у підприємствах туристичної індустрії Розділ 2. «Оцінка діючої маркетингової продуктової політики туристичного оператора «Вояж-Київ» 2.1 Організаційна характеристика господарської діяльності туристичної компанії 2.2 Аналіз економічного потенціалу підприємства 2.3 Оцінка маркетингової продуктової політики в туристичній компанії Розділ 3. «Пропозиції щодо удосконалення маркетингової продуктової політики туристичного оператора «Вояж-Київ» 3.1 Програма заходів щодо удосконалення маркетингової продуктової політики 3.2 Обґрунтування запропонованих методів удосконалення маркетингової продуктової політики ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Робота оформлена таблицями, схемами, рисунками, діаграмами, додатками із статистичними данними, використані різні методи опрацювання данних (аналіз, експертні оцінки, анкетне опитування). Робота захищена на 5.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову