0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка плану маркетингу малого підприємства. (ID:728796)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 27
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Стор. ВСТУП…………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ ………………………………………………………… 5 1.1. Сутність, ознаки та функції маркетингового плану……………... 5 1.2. Процес розробки маркетингового планування…………………… 10 1.3. Ефективність та рентабельність маркетингу …………………….. 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРИДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА …………………………………... 16 2.1. Коротка характеристика підприємства…………………………… 16 2.2. Аналіз конкуретності підприємства………………………………. 20 2.3. Поточна та прогнозована маркетингова ситуація ……………….. 23 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПЛАНУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА «IPHONENIKOLAEV»…………………………………………………. 25 3.1. SWOT – аналіз: сегменти ринку………………………………… 25 3.2. Цілі та маркетингова стратегія ……………………………………. 27 3.3. Розробка комплексу маркетингу.…….............................................. 29 ВИСНОВКИ………………………………………………….………….. 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ………………………….. 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Сутність, ознаки та функції маркетингового плану. Маркетинг- це цілісна система організації та управління діяльністю фірми, спрямовану забезпечення максимального збуту продукції, досягнення високої ефективності торгових операцій та розширення ринкової частки. Американської асоціацією маркетингу (АМА) з 1985 р. визначення маркетингу трактується так: “Маркетинг – це процес планування і втілення задуму щодо ціноутворення, просування і реалізації ідей, товарів та послуг шляхом обміну, який задовольняє цілі окремих осіб та організацій”. [1] Центральною ланкою, що робить маркетинг єдиною управлінською концепцією фірми, є робота з освоєння маркетингового плану та його подальшої реалізації. Маркетинговий план - це сукупність цілей, стратегій маркетингової діяльності, і навіть заходів із реалізації на певний інтервал часу. Він розробляється з урахуванням програм маркетингу.[2] В основі розробки маркетингового плану перебувають результати аналізу, складові якого можна бачити на рис. 1.1