0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сутність, структура і формування маркетингової продуктової політики МАУП (ID:73019)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 24
Рік виконання: 2011
Вартість: 110
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Теоретична частина Аналітична частина Рекомендаційна частина Висновки Список використаної літератури Додатки Робота оформлена таблицями, схемами, рисунками. Робота захищена на 5. У аналітичній частині подано порівняльну характеристику продуктової політики двох підприємств-конкурентів, що працюють в одному секторі ТОВ «Містер ХОРЕКА» та ТОВ «Лакталіс».
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову