0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дипломна робота на тему:Удосконалення роботи інтернет-магазину засобами медіа-комунікації (ID:736913)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 70
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Інтернет-магазин як вид діяльності 1.1 Поняття інтернет-магазину,його сутність,історія створення 1.2 Види інтернет-магазинів 2. Значення реклами на етапі просування інтернет-магазину 2.1 Поняття,сутність,види та методи реклами 2.2 Реклама на етапі просування 3. Реклама та просування інтернет-магазину 3.1 Вибір найбільш ефективних видів та методів реклами для проекту 3.2 Витрати на рекламу та обчислення її ефективності Висновки Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема дипломної роботи звучить наступним чином «Удосконалення роботи інтернет-магазину засобами медіа-комунікації». Актуальність обраної теми пояснюється тим, що в даний час інтернет-бізнес набуває все більшого значення, більшого розмаху. Також популярність даної теми можна пояснити тим, що створення та просування такого бізнесу не вимагає наявність стартового капіталу та витрати будуть мінімальними. Тому необхідно, на мій погляд, більш ретельно вивчати даний аспект діяльності. Інтерес до цієї теми був викликаний також тим, що вона мало вивчена, я не знайшла серйозних праць в інтернеті та в літературі, в основному це аналітичні статті, відгуки керівників тощо. Все вищевикладене пояснює мій вибір. Мета дипломної роботи полягає у розгляді видів і методів реклами для інтернет-магазину на етапі створення і просування, на прикладі інтернет-магазину «SweetDreams». У зв'язку з поставленою метою, формується ряд завдань, а саме: розгляд сутності, поняття та історії створення інтернет-магазинів; розгляд видів і типів інтернет-магазинів; розгляд поняття і сутності реклами; розгляд видів реклами; розгляд ефективних методів реклами на етапі просування бізнесу; вибір найбільш ефективних методів реклами для інтернет-магазину «SweetDreams»; розрахунок витрат і економічної ефективності застосовуваних методів реклами для досліджуваного магазину. Предмет дослідження – інтернет-магазин «Sweet Dreams». Об'єкт дослідження – застосування ефективних видів і методів реклами для інтернет-магазину. Гіпотезу дослідження я вирішила сформулювати наступним чином: «Чи важливо для інтернет-бізнесу використовувати традиційні види реклами або для інтернет-бізнесу краще інтернет-реклама?» Методологія дослідження – власні спостереження, аналіз вторинної інформації, порівняння, перегляд рейтингів інтернет-магазинів в Україні тощо. Структура дипломної роботи стандартна і складається з введення, трьох розділів, висновків, а також списку використаної літератури. Список літератури представлений в основному електронними джерелами, оскільки тема дипломної роботи мало розкрита у традиційних джерелах.