0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт з фаху, переддипломної практики. Спеціальність Маркетинг (ID:738454)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 55
Рік виконання: 2014
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Організаційна характеристика ТОВ НВП ''АРГОН" 2. Аналіз господарсько-економічної діяльності підприємства 3. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ НВП ''АРГОН" 4. Організація збуту на підприємстві Висновки та пропозиції Список використаних джерел Індивідуальне завдання Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
В основу роботи підприємства, що дотримується маркетингу, кладеться найбільш ефективний принцип: спочатку дізнатися який товар, з якими споживчими властивостями, за якою ціною, в яких кількостях і в яких місцях хоче набувати потенційний покупець, що представляє собою сегмент того чи іншого соціального класу, а потім - думати про організацію виробництва: виробляти і продавати вироби, які безумовно "підуть" на ринку, безумовно потрібні, тобто матимуть попит. У ході проходження практики вивчені основні прийоми і методи управління підприємством, управління маркетингом, основні напрямки діяльності на перспективу, методи встановлення цін на продукцію, Організація руху товарів. Метою з фаху, переддипломної практики є вивчення роботи деяких функціональних відділів підприємства, а також закріплення, поглиблення та розширення знань з курсу вивчених дисциплін. Об'єктом з фаху, переддипломної практики є Товариства з обмеженою відповідальністю - Науково-виробниче підприємство "АРГОН". Інформаційною базою написання звіту є законодавчі та нормативні документи України, праці вітчизняних і закордонних вчених з питань маркетингу, первинні документи та форми звітності досліджуваного підприємства.