0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингової діяльності на ТОВ «Ласунка» та розроблення пропозицій і маркетингових засобів що до її покращення (ID:75401)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 26
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Екологічний маркетинг: сутність, напрями, завдання та принципи 1.1. Сутність і види екологічного маркетингу 1.2. Напрями екологічного маркетингу 1.3. Завдання екологічного маркетингу 1.4. Принципи екологічного маркетингу Розділ 2. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Ласунка» 2.1. Загальні відомості про підприємство 2.2. Асортимент продукції 2.3. Характеристика постачальників, посередників, конкурентів і споживачів. Ринки збуту продукції Розділ 3. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 3.1. Аналіз споживчих мотивацій при купівлі товару 3.2. Аналіз можливостей підприємства за допомогою сітки розвитку «Товар-ринок» 3.3. Аналіз маркетингової цибулини товару Розділ 4. Розроблення напрямів і маркетингових заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства 4.1. Основні шляхи покращення маркетингової діяльності підприємства 4.2. Маркетингове обгрунтування заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства 4.2.1. Розроблення нового морозива «Heroes»
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову