066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Суть та особливості маркетингового ціноутворення на прикладі "МЕТРО" (ID:77137)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 36
Рік виконання: 2012
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Сутність маркетингового ціноутворення, поняття ціни, основні фактори, що впливають на її встановлення. 1.1. Ціна, алгоритм її формування. Фактори ціноутворення. 1.2. Ціна реалізації, вплив ціни на рентабельність. Основні фактори, що впливають на встановлення ціни. 1.3. Етапи ціноутворення. 1.4. Методи маркетингового ціноутворення. Розділ 2. Маркетингове ціноутворення на практиці. Використання маркетингового ціноутворення фірмою «Метро Cash&Carry Україна». 2.1. Загальна характеристика підприємства та його бізнес-середовища. 2.2. Аналіз системи маркетингового ціноутворення та асортиментної політики підприємства. 2.3 Покращення ефективності маркетингового ціноутворення «Метро Cash&Carry Україна» шляхом розробки програми лояльності для клієнтів. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову