0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Конкурентоспроможність продукції підприємства та резерви її підвищення (на прикладі підприємства ПП Казанцев) (ID:77278)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 81
Рік виконання: 2011
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Конкурентоспроможність, як основа успіху діяльності на ринку 1.1. Конкурентоспроможність як напрямок виживання в умовах ринку 1.2. Методика визначення конкурентної позиції фірми 1.2.1. Аналітичний метод оцінки конкурентоспроможності 1.2.2. Графічний метод оцінки конкурентоспроможності 1.3. Шляхи пошуку резервів підвищення конкурентоспроможності 1.3.1. Параметри та показники конкурентоспроможності, їх розрахунок 1.3.2. Резерви використовування організаційного потенціалу підприємства 1.3.3. Класифікація резервів підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства РОЗДІЛ 2. Маркетинговий (ситуаційний) аналіз підприємства 2.1. Характеристика організаційно-господарської діяльності підприємства ПП Казанцев В.Д. 2.2. Аналіз техніко-економічних показників діяльності підприємств 2.3. Аналіз ринкового положення підприємства та конкурентів 2.4. Аналіз товару та ціни 2.5. Аналіз системи товароруху та каналів збуту 2.6. Аналіз роботи персоналу 2.7. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища 2.8. SWOT – аналіз та портфельний поділ продукції РОЗДІЛ 3. Розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства 3.1. Впровадження відділу маркетингу в діяльність підприємства 3.2. Розробка конкурентної стратегії підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову