0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Упаковка, як важливий елемент привертання уваги до товару (ID:77316)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 34
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. Розділ 1. Упаковка товару, її функції. 1.1. Поняття упаковки товару та її види. 1.2. Елементи упаковки товару та функції упаковки товару. Розділ 2. Процес розробки упаковки товару. 2.1.Розробка дизайну упаковки товару. 2.2. Розробка кольорової композиції упаковки. Розділ 3. Аналіз ефективності розробки упаковки. 3.1.Оцінка ефективності формування упаковки товару. 3.2. Сучасна концепція упаковки товарів. Висновки. Список використаних джерел. Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову