0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГоВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ НА ПРИКЛАДІ ПП "ЮНІКОМ" (ID:78509)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2014
Вартість: 375
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ 1.1. Суть, цілі та завдання маркетингового дослідження ринку комп’ютерної техніки 1.2. Методологія проведення маркетингового дослідження ринку комп’ютерної техніки РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ НА ПРИКЛАДІ ПП „ЮНІКОМ” 2.1. Загальна характеристика ринку комп’ютерної техніки на прикладі ПП „Юніком” 2.2. Планування та проведення маркетингового дослідження ринку комп’ютерної техніки на прикладі ПП „Юніком” 2.3. Аналіз результатів маркетингового дослідження РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову