0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота з дисципліни " Маркетинг" (ID:78976)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 4
Рік виконання: 2014
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1 Розв’яжіть тести 1. Система маркетингу має такі інструменти ринкового впливу 2. Як визначається місткість ринку Завдання 2 Дайте відповіді на запитання 1. На прикладі рекламних звернень щодо пральних порошків покажіть, як реклама загострює увагу на одному, чи декількох факторах, що впливають на поведінку споживачів. 2. На Сумській взуттєвій фабриці останніми роками скоротилися обсяги збуту. Раніше підприємство спеціалізувалося переважно на дитячому взутті. Через недостатній досвід керівництво підприємства не мало чітко розробленої програми маркетингової діяльності, а головне — не визначилося з вибором цільового сегмента. Необхідно провести сегментування ринку взуття за найбільш розповсюдженими ознаками.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову