0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингу в ПП "Лекс" та можливі шляхи її вдосконалення (ID:8010)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 107
Рік виконання: 2012
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Розділ 1. Сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства 1.1 Суть і зміст маркетингу 1.1.1 Розуміння маркетингу 1.1.2 Принципи, завдання та функції маркетингу 1.2 Організаційно-правові форми підприємства в сільському господарстві 1.3 Організаційно-економічна характеристика ПП "Лекс" 1.4 Процес управління маркетингом Розділ 2. Аналіз економічної діяльності ПП "Лекс" з точки зору иаркетингу 2.1 Маркетингове планування 2.1.1 Суть та система маркетингового планування 2.1.2 Маркетингове стратегічне планування в ПП "Лекс" 2.2 Маркетингове середовище 2.3 Сегментування ринку, вибір цільових сегментів та позиціонування товару на ринку Розділ 3. Пропозиції щодо покращення організації маркетингу в ПП "Лекс" 3.1 Розробка нових товарів 3.2 Підхід до життєвого циклу товару 3.3 Маркетингова політика розподілу й логістика Висновки Перелік використаних джерел літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову