0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація маркетингу в ТОВ "Верес" та можливі шляхи її вдосконалення (ID:8040)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 101
Рік виконання: 2012
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1 Сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства 1.1 Поняття маркетингу 1.2 Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Верес" 1.3 Процес управління маркетингом 1.4 Система організації служби маркетингу Розділ 2 Маркетинговий аналіз еконоиічної діяльності ТОВ "Верес" 2.1 Стратегія та планування 2.2 Маркетингове середовище 2.3 Сегментування ринку, вибір цільових сегментів та позиціонування товару на ринку Розділ 3 Пропозиції щодо покращення організації маркетингу в ТОВ "Верес" 3.1 Розробка нових товарів 3.2 Підхід до життєвого циклу товару 3.3 Господарська діяльність олійниці ТОВ "Верес" , можливі шляхи її покрвщення Висновки Перелік використанихджерел літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову