0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПП «ПІДШИПНИКОВА БАЗА «ПОЛІССЯ» (ID:80509)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 98
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Комунікаційна політика та її місце у системі управління підприємством 1.2. Елементи комплексу маркетингових комунікацій як основного інструменту комунікаційної політики 1.3. Методичні підходи до розробки програми комунікаційної політики підприємства РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПП «ПІДШИПНИКОВА БАЗА «ПОЛІССЯ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2. Аналіз фінансового стану ПП «Підшипникова база «Полісся» 2.3. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПП «ПІДШИПНИКОВА БАЗА «ПОЛІССЯ» 3.1. Програма удосконалення комунікаційної політики підприємства 3.2. Запровадження маркетингово-комунікаційної служби на підприємстві 3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Нормативне забезпечення охорони праці та у сфері цивільного захисту 4.2. Аналіз стану охорони праці у ПП «Підшипникова база «Полісся» 4.3. Безпека у надзвичайних ситуаціях ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову