0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Основні тренди маркетингової діяльності (ID:805574)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 21
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Сучасний маркетинг в Україні і світі Розділ 2. Головні тренди і тенденції маркетингової діяльності та їх практичне застосування. Розділ 3. Актуальні проблеми маркетингу Висновок Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний маркетинг сприймається як абсолютно нова філософія підприємництва, в основі якої лежать моральні та соціально-етичні норми ділового спілкування, інтереси суспільства та споживачів, правила сумлінної комерційної діяльності та міжнародні кодекси. Раніше в традиційній концепції бізнесу було прагнення максимізації прибутку за рахунок масового виробництва продукції та збуту виробленої продукції. Однак сьогодні, у новій концепції, об'єктом зусиль підприємства є цільові сегменти ринку, якими є групи споживачів із їхніми потребами, інтересами та уподобаннями. Тобто сутність цієї концепції у тому, що підприємство визначає потреби й потреби споживачів, та був прагне задовольнити їх, виробляючи необхідні товари. Отже, підприємство відштовхується не від своїх виробничих можливостей, як від бажань і мотивації споживача.