0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтерактивний маркетинг в Україні (ID:814742)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2022
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Сутність та особливості інтерактивного маркетингу 4 2. Особливості використання інтерактивного маркетингу в Україні 5 Висновок 8 Список використаної літератури 9
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Список використаної літератури 1. Довгенко Д. М. Розвиток інтерактивних маркетингових комунікацій// Наукові здобутки на шляху до вдосконалення результативності політики економічного зростання: збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 12-13 січня 2018 р.) / ГО «Центр економічних досліджень та розвитку». – О. : ЦЕДР, 2018. С. 153-158. 2. Интерактивный маркетинг — виды и преимущества интерактивного маркетинга. URL: https://mybiznescentr.ru/interactive-marketing/ 3. Нянько В. М., Нездоровін О.В. Маркетингові технології в сучасному бізнесі. Вектори розвитку науки і бізнесу в глобальному середовищі: тренди та перспективи : матеріали Національної науковопрактичної конференції [Тернопіль, 7 листопада 2019 р.]. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В., 2019. С. 148-149. 4. Нянько В. Цифровий маркетинг як ефективна запорука ведення сучасного бізнесу. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497%D0%9A%D0%9E%2C%20%D0%9D%D0%95%D0%97%D0%94%D0%9E%D0%A0%D0%9E%D0%92_%D0%9D.pdf 5. Куликова Е.С. Трансформация маркетинга: от традиционного к цифровому // Экономика: вчера, сегодня, завтра. 2020. Том 10. № 6А. С. 32-39. 6. Марченкова, Е. Е. Цифровые технологии в маркетинговой деятельности предприятия / Е. Е. Марченкова // Актуальные проблемы современных экономических систем – 2020 : сборник научных трудов / Министерство образования Республики Беларусь, Брестский государственный технический университет ; редкол.: А. Г. Проровский [и др.]. – Брест : БрГТУ, 2020. – С. 164–167. 7. Сушкина А.С. DIGITAL маркетинг и его особенности // Материалы Международной научно-практической очно-заочной конференции. Российско-Армянский (Славянский) университет, Уральский государственный экономический университет. 2021. С. 69-72. 8. Юник О.О. Перспективні напрями розвитку інтернет-маркетингу в Україні. URL: http://doi.org/10.31617/k.knute.2019-03-19.76.