0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження методів ефективності рекламних кампаній (ID:81509)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 100
Рік виконання: 2009
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Анотація Вступ Розділ I. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ 1.1 Реклама-як ефективний інструмент маркетингу 1.2 Планування ефективної рекламної кампанії 1.3 Реклама в системі інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства Розділ ІІ. ДІАГНОСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1 Аналіз ринку рекламної діяльності в Україні 2.2 Рекламні дослідження як засіб підвищення ефективності рекламних кампаній 2.3 Методи визначення ефективності рекламних кампаній Розділ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КАМПАНІЇ 3.1 План рекламної кампанії для університету 3.2 Планування рекламного бюджету 3.3 Оцінка ефективності реклами Висновки Літературні джерела
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову