1. Предмет: Етика ділового спілкування. 2.Тема Етика ділового спілкування маркетолога 3.Практичне :три ситуації з дотриманням ділової етики і три з недотриманням. (ID:817750)
Зміст
Зміст
1. Суть та значення етики ділового спілкування 3
2. Особливості етики ділового спілкування маркетолога 12
3.Практичне завдання 24
Список використаної літератури 29
Зразок роботи
Список використаної літератури
1. Акулич М. Общение при деловой встрече с клиентом или партнером компании // Маркетинг: идеи и технологии. –2017– С. 8-15.
2. Гоголь І.О. До змісту поняття «культура професійного спілкування» маркетолога// «Проблеми інженерно-педагогічної освіти», 2017, № 56-57. – С. 25 – 28.
3. Глушкова, Н.М., Іванова, К.М. (2019) Діловий етикет – важлива складова професійної підготовки майбутніх фахівців. In: Чотирнадцята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні дослідження в соціальній сфері», 18 листопада 2019, Одеський національний політехнічний університет. URL: http://eprints.library.odeku.edu.ua/6602/.
4. Голярдик Н. А. Культура ділового спілкування як чинник формування професійних компетентностей майбутнього фахівця / Н. А. Голярдик, Л. Л. Дика // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 4. - С. 78-86.
5. Еникеев М. И. Общая и социальная психология : учеб. для вузов / М. И. Еникеев. - М. : Группа «Нофма», 2002. - 452 с.
6. Жулькова Ю. Н., Королёва Д. Ю., Питилимов А.В. Особенности этикетных процедур при ведении деловых переговоров // Инновационная экономика: перспективы развития и совершенствования. 2019. №7 (41). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-etiketnyh-protsedur-pri-vedenii-delovyh-peregovorov.
7. Иванова А.А. Формирование этики делового общения // Актуальные направления научных исследований: перспективы развития : материалы IV Междунар. науч.–практ. конф. (Чебоксары, 10 дек. 2017 г.). В 2 т. Т. 1 / редкол.: О.Н. Широков [и др.] – Чебоксары: ЦНС «Интерактив плюс», 2017. – С. 237-238.
8. Лавриненко В.Н. Психология и этика делового общения : учебник для бакалавров / под ред. В. Н. Лавриненко, Л. И. Чернышовой. — 6-е изд., перераб. и доп. — М. : Издательство Юрайт, 2015. — 591 с.
9. Лебсак В.А. Деловая этика как часть культуры общения и взаимодействия. /В.А.Лебсак// Научные труды МИМ Линк.- 2012. – С. 263-274 с.
10. Лутфуллина С.Р. Этика делового общения // Научно-практический электронный журнал Аллея Науки» –№3(19) –2018– С. 45 – 49.
11. Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університету /Укладачі: к.е.н., доц.. Голда Н.М., к.е.н., доц. Краузе О.І – Тернопіль – 2018, – 96 с.
12. Родигіна, Н. Ю. Етика ділових відносин: підручник і практикум для академічного бакалаврату / Н. Ю. Родигіна. -, 2015. – 578 с.
13. Ткачук В., Зайцева І.В., Принципи культури ділового спілкування // Світ українського слова: Матеріали засідання за круглим столом. – Ірпінь: Видавництво «Університету державної фіскальної служби України», 2019. –С. 32 – 36.
14. Щукина А. С., Стукова Ю. Е. Этика делового общения как неотъемлемая часть переговоров // Colloquium-journal. 2019. №11 (35). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/etika-delovogo-obscheniya-kak-neotemlemaya-chast-peregovorov.
Інші роботи з даної категорії: