0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг (ID:829849)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 3
Рік виконання: 2022
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Практичне заняття 2 Задача №3 Оцінка доцільності збільшення частки ринку підприємства Необхідно дослідити доцільність збільшення обсягів продажу зерна на певному сегменті, виходячи з таких умов: • Місткість даного сегмента становить М=1050 тис.грн.; • Фактичний обсяг збуту зерна у звітному році О1=140,2 тис.грн.; • Запланований обсяг збуту в наступному році О2=210,5 тис.грн.; • Ціна продажу 1 ц зерна у звітному і наступному році становить відповідно Ц1=55,5 грн., Ц2 = 60,0 грн.; • Собівартість виробництва і продажу 1 ц зерна (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному й наступному роках становить відповідно С1=48,3 грн., С2=50,5 грн.; • Для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи В2=9 тис.грн., тоді як у звітному році витрачалось на маркетинг лише В1= 5 тис.грн. Визначити: 1) частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році Ч1, та частку ринку, яку планується захопити наступного року Ч2; 2) фактично отриманий балансовий прибуток П1 та очікуваний прибуток у наступному році П2; 3) зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою даного підприємства є максимізація поточних прибутків. Задача №4 Оцінка місткості ринку аграрної продукції 1. Визначити місткість сегменту ринку зерна в натуральному та грошовому вимірах (без врахування зовнішньоекономічної діяльності). 2. Здійснити розрахунок місткості ринку зерна з урахуванням зовнішньоекономічної діяльності та руху продукції у продавців. 3. Зробити висновки. Таблиця 1 Вихідні дані для розрахунку показників Показники Базовий рік Звітний рік Виробництво зерна, т 2270 2684 Залишок зерна на складах підприємства-виробника, т 64 50 Ціна за 1т, грн. 550 510 Собівартість 1т, грн. 445 412 Експорт, т 340 490 Імпорт, т 250 120 Зменшення запасів зерна у продавця (трейдерів), т 31 45 Задача №7 Оцінка споживчої реакції на покупки В результаті дослідження ринку молочної продукції міста Миколаєва було з’ясовано, що основними атрибутами (показниками) важливості купівлі сметани є якість, смак, зручність упаковки, широта асортименту, ціна. Їх ступінь важливості складає відповідно 27%, 18%, 12%, 15% та 28%. В результаті оцінювання покупцями сметани з використанням 10-ти бальної шкали отримані наступні ознаки по атрибутам (табл.1). Таблиця 1 Ознаки атрибутів важливості при купівлі сметани у м.Миколаєві Марки сметани Атрибути, бальна оцінка якість смак зручність упаковки широта асортиментту ціна President 5 4 9 8 5 Щодня 8 7 5 7 6 Славія 7 6 6 4 8 Ласуня 7 8 6 5 7 Слов’яночка 6 7 7 6 8 Розрахуйте для кожної марки індекс загальної корисності, послідовно використовуючи оцінку важливості та оцінку характерності. Порівняйте отримані результати та дайте їх пояснення.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практичне заняття 2 Задача №3 Оцінка доцільності збільшення частки ринку підприємства Необхідно дослідити доцільність збільшення обсягів продажу зерна на певному сегменті, виходячи з таких умов: • Місткість даного сегмента становить М=1050 тис.грн.; • Фактичний обсяг збуту зерна у звітному році О1=140,2 тис.грн.; • Запланований обсяг збуту в наступному році О2=210,5 тис.грн.; • Ціна продажу 1 ц зерна у звітному і наступному році становить відповідно Ц1=55,5 грн., Ц2 = 60,0 грн.; • Собівартість виробництва і продажу 1 ц зерна (не враховуючи витрати на маркетинг) у звітному й наступному роках становить відповідно С1=48,3 грн., С2=50,5 грн.; • Для досягнення запланованих обсягів збуту в наступному році необхідно витратити на маркетингові заходи В2=9 тис.грн., тоді як у звітному році витрачалось на маркетинг лише В1= 5 тис.грн. Визначити: 1) частку ринку, що її захопило підприємство у звітному році Ч1, та частку ринку, яку планується захопити наступного року Ч2; 2) фактично отриманий балансовий прибуток П1 та очікуваний прибуток у наступному році П2; 3) зробіть висновок щодо доцільності збільшення частки ринку, враховуючи, що першочерговою метою даного підприємства є максимізація поточних прибутків. Задача №4 Оцінка місткості ринку аграрної продукції 1. Визначити місткість сегменту ринку зерна в натуральному та грошовому вимірах (без врахування зовнішньоекономічної діяльності). 2. Здійснити розрахунок місткості ринку зерна з урахуванням зовнішньоекономічної діяльності та руху продукції у продавців. 3. Зробити висновки. Таблиця 1 Вихідні дані для розрахунку показників Показники Базовий рік Звітний рік Виробництво зерна, т 2270 2684 Залишок зерна на складах підприємства-виробника, т 64 50 Ціна за 1т, грн. 550 510 Собівартість 1т, грн. 445 412 Експорт, т 340 490 Імпорт, т 250 120 Зменшення запасів зерна у продавця (трейдерів), т 31 45 Задача №7 Оцінка споживчої реакції на покупки В результаті дослідження ринку молочної продукції міста Миколаєва було з’ясовано, що основними атрибутами (показниками) важливості купівлі сметани є якість, смак, зручність упаковки, широта асортименту, ціна. Їх ступінь важливості складає відповідно 27%, 18%, 12%, 15% та 28%. В результаті оцінювання покупцями сметани з використанням 10-ти бальної шкали отримані наступні ознаки по атрибутам (табл.1). Таблиця 1 Ознаки атрибутів важливості при купівлі сметани у м.Миколаєві Марки сметани Атрибути, бальна оцінка якість смак зручність упаковки широта асортиментту ціна President 5 4 9 8 5 Щодня 8 7 5 7 6 Славія 7 6 6 4 8 Ласуня 7 8 6 5 7 Слов’яночка 6 7 7 6 8 Розрахуйте для кожної марки індекс загальної корисності, послідовно використовуючи оцінку важливості та оцінку характерності. Порівняйте отримані результати та дайте їх пояснення.