0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дослідження асортименту продукції ПрАТ «Молочний альянс» (ID:829959)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………………..5 Розділ 1. Зміст асортиментної політики підприємства…………………………7 Розділ 2. Маркетингова характеристика ПрАТ “Молочний аль-янс”………………………………………………………………………………..16 Розділ 3. Аналіз показників розвитку ассортименту………………………..…23 3.1. Загальна характеристика асортименту продукції підприємства………....23 3.2. Визначення ширини, глибини, насиченості та гармонійності асортимен-ту………………………………………………………………………………….24 Розділ 4. Розроблення пропозицій щодо вдосконалення асортиментної політи-ки підприємства……………………………………………………………….31 4.1. Основні напрями покращення асортиментної політики підприємст-ва…………………………………………………………………………………..31 4.2. Розроблення маркетингових заходів щодо вдосконалення асортиментної політики підприємства………………………………………………………..…32 4.2.1. Розробка лінійки нової продукції – рослинне молоко «AltMilk»...……………………………………..………………………………...32 4.2.2. Проведення безкоштовних екскурсій для школярів з дегустацією про-дукції……………………………………………………………………………...33 Висновки…………………………………………………………………………35 Список використаної літератури………………………………………………..38 КУРСОВА ОЦІНЕНА ВИКЛАДАЧЕМ У 90 БАЛІВ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
«Молочний альянс» – це група компаній, яка об'єднує потужні підприємства з виробництва та реалізації основних видів молочної продукції. Являється лідером молочної галузі України. До складу Групи входять підприємства з виробництва сирів, цільномо-лочної та кисломолочної продукції, підприємства зі збору та обробки молока та молочної продукції, а також компанії, які здійснюють реалізацію продукції в Україні та за кордоном. Материнською компанією «Молочного альянсу» є MilCo Holding N.V., Нідерланди, яка володіє 100% акцій ПрАТ. Кінцевою холдинговою компанією і кінцевою по старшинству є Milk Products and Technologies Limited, що здійс-нює свою діяльність на Кіпрі. Головний офіс розташований у місті Києві. У холдингу – Пирятинський сирзавод у Полтавській області та Баштан-ський сирзавод в Миколаївській області, Золотоніський маслоробний комбінат (Черкаська область), Яготинський маслозавод філія «Яготинське для дітей» у Київській області. «Молочний альянс» – це приватне підприємство, форма власності – ак-ціонерне товариство. Продукція випускається під брендами «Пирятин», «Славія», «Яготинсь-ке», «Яготинське для дітей», «Хопси», «Златокрай» та «Молочний альянс». Розглянемо детальніше асортиментні групи брендів: Продукція ТМ «Пирятин» виготовляється на Пирятинському сирзаводі і включає в себе: • вершкові сири «Крем-сир» та «Крем-сир» з зеленню; • м'які та розсільні сири: «Сулугуні», «Моцарела українська», провво-ллоне та провволлоне копчений; • плавлені сири зі смаком та додаванням чеддеру, паприки, грибів, ши-нки, кмину, баварської гірчиці, зелені, сир «Вершковий», «Янтарний»: оригі-нальний, зі шматочками грибів, бекону, «Копчений різаний», «Янтар»: оригі-нальний, зі шматочками грибів, бекону, сир «Російський», сир «Голландсь-кий», сир «Дружба»; • сири тверді вагові: «Древньокиївський», «Король сирів», «Російський класичний», «Грація», «Дитячий», «Чеддер», «Пирятин», «Old Парменталь», «Парменталь», «Сметанковий», «Ніжний», «Мармуровий», «Мааздам», «Ле-вове серце», «Горіховий» з фенугреком, «Голландський брусковий», «Верш-ковий»; • сири тверді фасовані: «Король сирів», «Російський класичний», «Гра-ція», «Пирятин», «Парменталь», «Ніжний», «Левове серце», «Голландський брусковий» (рис. 2.1), «Вершковий», «Звенигородський». Рис. 2.1. Твердий сир ТМ «Пирятин» На Баштанському сирзаводі торгова марка «Славія» виготовляє: верш-ковий «Крем-сир»; йогурти зі смаками: вишня-чорна смородина, полуниця, персик (рис. 2.2); кефір, айран; м'які та розсільні сири: «Чеддер-палички коп-чені», «Чеддер-чечил», «Чеддер-ЕКО»; масло солодковершкове: «Вологодсь-ке», «Баштанське»; молоко звичайне та пряжене; плавлені сири: «Вершковий», «Янтар», «Шоколадний», «Російський», «Дружба СЛАВІЯ», «Голландський», копчений; продукція «З печі»: ряжанка, сметана, простокваша; ряжанка; сири тверді вагові: «Український», «Сметанковий», «Російський класичний», «По-шехонський», «Парменталь», «Мармуровий», «Мааздамер», «Львівський», «Костромський», «Король гурман», «Звенигородський», «Голландський брус-ковий», «Гауда», «Баштанський ювілейний», сири тверді фасовані, сиркові де-серти з наповнювачами «вишня» та «полуниця», сметану. Рис. 2.2. Йогурт ТМ «Славія» Продукція ТМ «Яготинське» – це якісна молочна продукція, смачна та корисна для здоров’я, що виробляється на сучасному обладнанні виключно з натурального коров’ячого молока без використання консервантів, що підтвер-джує безпеку продуктів. Представлені широким асортиментом молочні продукти ТМ «Яготинсь-ке» мають стабільно високу якість та зручну упаковку на будь-який смак, що зумовлює вигідність покупки для всієї родини. Асортимент включає в себе вершки; геролакт (рис. 2.3); закваску зви-чайну та з наповнювачами «Полуниця», «Персик-маракуйя», «Висівки та зла-ки»; йогурти безлактозні, «Грецький», «Турецький», «Класичний», з аромата-ми та смаками полуниці, персика, вишні та чорної смородини; какао на моло-ці, кефір звичайний, безлактозний; айран звичайний, з кропом; м'які та розсі-льні сири: «Малет», «Моццарелла», «Бринза», «Любительський», «Адигейсь-кий»; масло солодковершкове, топлене; молоко звичайне, пряжене, ультрапас-теризоване; продукцію «З печі»: ряжанка, сметана, простокваша; ряжанку; сир кисломолочний, сир «Домашній»; сирки солодкі з курагою, з ароматом ванілі, з родзинками, «Дитячий» зі смаком ваніліну; сметану.