0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота з дисципліни «Маркетингові комунікації» (ID:829964)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 9
Рік виконання: 2023
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
1. Цілі та засоби комунікаційної політики…………………………………..3 2. Основні управлінські рішення з персонального продажу………………...6 3. Кейс №5……………………………………………………………………7 Список використаної літератури………………………………………………9 РОБОТА ОЦІНЕНА ВИКЛАДАЧЕМ У 45 БАЛІВ З 50 МОЖЛИВИХ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ЗАВДАННЯ 1 Цілі та засоби комунікаційної політики Маркетингова політика комунікацій – це комплекс заходів просування, які використовуються фірмою для інформування переконанням споживача про свої товари. Цілі маркетингової політики діляться на дві групи: 1. Комунікація з метою створення товарів, які користуватимуться попитом на ринку; 2. Комунікація з метою просування товарів. До комплекса маркетингових комунікацій належать: – основні засоби просування (реклама, стимулювання збуту, РR, персональний продаж, прямий маркетинг (direct-маркетинг); – синтетичні засоби комунікації (виставки, спонсорство, брендинг, інтегровані маркетингові комунікації на місті продажу (мерчандайзинг) [1]. Реклама – це неособиста форма комунікацій, що здійснюється за допомогою платних засобів поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування. Реклама є спеціальною інформацією про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі і в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання зиску. Стимулювання збуту – це різні види маркетингової діяльності, що на певний час збільшують вихідну цінність товару чи послуги та прямо стимулюють купівельну активність споживачів, роботу дистриб'юторів і торгового персоналу. Мерчандайзинг є одним із синтетичних елементів стимулювання збуту... ЗАВДАННЯ 2 Кейс №5 1. Компанія "Максвел Хаус" об'єднала стимулювання збуту з рештою елементів своєї маркетингової стратегії шляхом використання упаковки, телебачення та акцій по всій країні...