(Презентація PowerPoint) Пошук креативних концепцій при побудові рекламних та PR-кампаній (ID:829968)
Зміст
1. Етапи створення і реалізації рекламної чи PR-кампанії
2. Розробка креативних ідей для реклами чіпсів «Lay's» (3 ідеї)
3. Розробка креативних PR-заходів для реклами ПрАТ «Оболонь» (3 заходи)
Зразок роботи
ІДЕЯ №1
Назва рекламної кампанії: «Подорож у світ смаків».
Концепція:
Створення рекламної кампанії, яка запросить глядачів взяти участь у захоплюючій подорожі різними країнами, демонструючи різноманітні смаки чіпсів Lay's, натхненні світовою кухнею. Кожен рекламний ролик може представляти конкретну країну чи регіон та показувати, які унікальні інгредієнти та уподобання використовуються у кожному шматочку чіпсів. Наприклад, реклама Lay's зі смаком "Тако" може познайомити з мальовничими краєвидами Мексики та традиційними інгредієнтами мексиканської кухні.
Рекламні носії: реклама на ТВ, онлайн-відеореклама на популярних платформах (YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, і т.д), цифрова реклама (банери на веб-сайтах, контекстна реклама, реклама у мобільних додатках, і т.д).
ЗАХІД №1
Назва PR-заходу: «Пиво з історією».
Концепція:
Організація серії пивних вечірок та заходів, щоб відзначити багату спадщину та історію компанії "Оболонь". Гостями будуть місцеві жителі, блогери та представники ЗМІ. Під час екскурсії заводом буде показаний процес виробництва напоїв та продемонстровані передові технології. Також будуть організовані дегустації різних сортів пива "Оболонь" та проведені конкурси, де учасники зможуть виграти подарункові набори або тури заводом.
У даний концепт можна внести ідею створення музею пивоваріння з історичними артефактами, що пов’язані з компанією. Це можуть бути старовинні пляшки або етикетки, які вже давно не використовуються у дизайні пляшок. Це створить атмосферу важливості історії підприємства та дозволить гостям краще зрозуміти значущість компанії у пивоварній індустрії України. Така концепція допоможе зміцнити імідж компанії та привернути увагу до її продукції.
Локація і час: захід може проводитись у будь-яку пору року, так як він братиме місце на заводі та у музеї, що знаходитиметься у цій же будівлі. Для реалізації даної ідеї потрібно найняти професійного екскурсовода та надати йому всю потрібну інформацію, придумати програму заходу та надіслати запрошення медійним особистостям і ЗМІ. Для приваблення звичайних громадян створити рекламу для ТВ, соціальних мереж та вуличних банерів.
Інші роботи з даної категорії: