0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Контрольна робота із дисципліни «Промисловий маркетинг» варіант 14 (ID:829996)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 20
Рік виконання: 2023
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1. Характеристика промислових споживачів з маркетингової точки зору……………………………………………………………………………………3 2. Формування товарного асортименту промислового підприємства……10 3. Практичне завдання: задача………………………………………………17 Список використаної літератури……………………………………………20
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Характеристика промислових споживачів з маркетингової точки зору Промисловий маркетинг – це вид діяльності, об'єктом якої є підприємства промисловості та їх продукція (виробництво товарів, надання послуг та виконання робіт промислового характеру). Ця діяльність спрямована на задоволення виробничих потреб підприємства у сировині, матеріалах, напівфабрикатах та комплектуючих виробах, устаткуванні, послугах, що має на меті підвищення ефективності виробництва та збуту товарів виробничого призначення шляхом дослідження та задоволення попиту на промислову продукцію та промислові послуги. Промисловий маркетинг як спосіб господарювання в ринкових умовах грунтується на таких принципах: • вільному виборі мети функціонування та стратегії розвитку підприємств; • пристосуванні організації виробництва та збуту продукції до вимог споживача; • цілеспрямованому впливі на попит споживачів з метою його належного формування; • гнучкості у досягненні поставленої мети, тобто швидкому пристосуванні до змін умов зовнішнього середовища; • комплексному підході до розв'язання проблем, що передбачає визначення мети відповідно до ресурсів і можливостей підприємств. Основними завданнями промислового маркетингу є: 1) виявлення існуючого і формування потенційного попиту на товари промислового призначення; 2) організація науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт з метою створення нової чи модифікації освоєної промислової продукції; 3) планування і обгрунтування виробничої, збутової та фінансової діяльності; 4) розробка і реалізація маркетингової політики цін щодо промислової продукції та промислових послуг; 5) організація розподілу і переміщення товарів промислового призначення; 6) створення ефективної системи маркетингових комунікацій; 7) аналіз і контроль результативності маркетингової діяльності.... ЗАДАЧА На основі розрахунку середнього арифметичного значення, методу медіан та методу стандартного розподілу ймовірностей розробіть прогноз можливих обсягів продажу продукції виробником верстатів у 2017 році, використовуючи оцінки експертів, наведені у табл. 1. Експерти Обсяги продажу, млн. грн. 1 1000 2 1100 3 1200 4 1150 5 1180 6 1160 7 1140 8 1100