0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг - консалтинг ТМ Сандора на прикладі гіпермаркету" Караван" (ID:83291)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 95
Рік виконання: 2013
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗОВНІШНЬОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТМ «SANDORA» 1.1.Історія розвитку компанії 1.2.Характеристика ринку соків 1.3.Характеристика зовнішнього маркетингового середовища торгового закладу РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОРГОВОГО ЗАКЛАДУ РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТМ «SANDORA» 3.1.Аналіз товарної політики 3.2.Аналіз цінової політики 3.3.Аналіз заходів СТИЗу 3.4.Аналіз логістичної політики і збуту РОЗДІЛ 4. АНКЕТУВАННЯ РОЗДІЛ 5. СЕГМЕНТАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ ТМ «SANDORA» РОЗДІЛ 6. РЕКОМЕНДАЦІЇ І РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГ- КОНСАЛТИНГУ 6.1.Удосконалення товарної політики 6.2.Удосконалення цінової політики 6.3.Удосконалення заходів ФОПСТИЗу 6.4Удосконалення логістичної політики і збуту ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ [РОЗРОБКА ВЛАСНОГО ПРОДУКТУ (SANDORА-TEA) + ВІДЕО - РОЛИК]
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову