0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТЕНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ПІДПРИЄМСТВІ (ID:83316)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 48
Рік виконання: 2013
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ ТЕРМІНІВ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРИТИЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗДІЛ 2. РЕГУЛЮВАННЯ, МЕТОДИ ТА СУТНІСТЬ ЦІНОУТВОРЕННЯ РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНОК ОПТОВИХ ЦІН, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТА МЕТОДІВ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТОВ «КАРАВАН» ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову