0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рекламна діяльність мережі магазинів «EVA» (ID:833389)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2022
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. 5 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1.Суть рекламної діяльності підприємства 5 1.2. Засоби та інструменти рекламної діяльності підприємства 8 1.3. Підходи до оцінки рекламної діяльності 11 РОЗДІЛ 2. 15 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ МАГАЗИНІВ «EVA» 15 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 15 2.2. Організація рекламної діяльності мережі магазинів «EVA» 24 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Ведення ефективної рекламної діяльності є одним з факторів стабільності та збільшення прибутку підприємства. Визначена місія та основні завдання, що вирішуються за допомогою реклами, а саме: збільшення продажів, зростання обізнаності про товари і послуги компанії, покращення іміджу компанії та інші. Планування відіграє важливу роль в реалізації рекламної діяльності і допомагає підприємству досягти рекламних цілей, використовуючи наявні ресурси. Тенденції рекламного ринку постійно змінюються і кожного року з’являються нові засоби поширення інформації, тому особлива увага надається вибору рекламного каналу. На сучасному етапі розвитку ринкових відносин компанії активно конкурують між собою, що актуалізує проблему інформування споживачів про діяльність компанії, товари та послуги, які вона постачає. Реклама є ефективним інструментом, який дозволяє впливати на вибір споживача, захоплювати ринок, збільшувати збут, без якого вже неможливе функціонування будь-якого підприємства. Для отримання позитивного ефекту від рекламної діяльності необхідно проводити актуальні рекламні кампанії, використовувати повний спектр маркетингових інструментів, аналізувати та застосовувати заходи для підвищення ефективності рекламних кампаній. Аналіз досліджень і публікацій з проблеми. Питанням розвитку рекламної діяльності підприємства присвячено значну кількість наукових праць відомих вчених, зокрема: Дж. Бернета, Ф. Джефкінса, В.Л. Музиканта, Ф.Г. Панкратова, Н.С. Пушкарьова, І.Я. Рожкова, О.А. Феофанова, А.В. Вовчака, С.С. Гаркавенко та інші. Питанню оцінювання ефективності реклами приділена увага в роботах фахівців з маркетингу: П. Дойля, Дж.Ф. Джоунса, Д. Аакера, Р. Батра, Дж. Майерса, Д. Огілві, Ф. Котлера, А. Кутлалієва, О. Попова, Є. Голубкова. Проте, незважаючи на те, що наукові напрацювання за даною тематикою є досить значними, існують питання, котрі залишаються недостатньо опрацьованими як у теоретичному, так і в практичному аспектах. Мета та завдання роботи. Основною метою дослідження є дослідження теоретико – практичних аспектів організації діяльності рекламного відділу мережі магазинів «EVA» , виявлення її основних проблем та напрямів її удосконалення. Для даної мети потрібно вирішити наступні завдання: - розкрити суть рекламної діяльності підприємства, - описати засоби та інструменти рекламної діяльності підприємства, - з’ясувати підходи до оцінки рекламної діяльності, - провести загальну характеристику діяльності мережі магазинів «EVA», - дослідити організацію рекламної діяльності мережі магазинів «EVA». Об’єкт дослідження. Об‘єктом дослідження є процес організації діяльності рекламного відділу мережі магазинів «EVA». Предмет дослідження. Предметом дослідження є рекламна діяльність мережі магазинів «EVA». Методи дослідження. Під час нашого дослідження було застосовано такі методи, як: монографічний, порівняння, аналіз та синтез, дедукція та індукція, моделювання наукова абстракція та узагальнення. Інформаційна база дослідження: нормативно - правові акти, які здійснюють регулювання рекламної діяльності підприємства; науково-методологічні джерела; підручники, наукові статті, монографії; річна фінансова звітність підприємства, установчі документи.