Маркетингові дослідження в процесі формування товарної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «БРМ Черкаси», м. Черкаси) (ID:833442)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Сутність маркетингових досліджень, їх роль і місце в системі маркетингу підприємства 4
1.2. Маркетингова товарна політика підприємства як об’єкт маркетингових досліджень 9
1.3. Організація і методи проведення маркетингових досліджень в контексті формування товарної політики підприємства 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПЕРЕДУМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ "БРМ" 19
2.1. Організаційно - економічна характеристика підприємства та його маркетингової діяльності 19
2.2. Аналіз впливу факторів мікро- і макросередовища на формування товарної політики підприємства 30
2.3. Аналіз і оцінка маркетингових рішень у формуванні маркетингової товарної політики підприємства 40
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ФОРМУВАННІ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ "БРМ" 44
3.1. Розробка напрямів удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства 44
3.2. Обґрунтування заходів проведення маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства та оцінка їх ефективності 61
ВИСНОВКИ 67
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
ДОДАТКИ 76
Зразок роботи
Актуальність теми. На сучасному етапі маркетингові дослідження в сучасній ринковій економіці є однією із основних функцій маркетингу будь-якого підприємства. Вони забезпечують керівництво компаніями, топ-менеджмент необхідною інформацією для прийняття ефективних управлінських рішень.
Актуальність маркетингових досліджень полягає в тому, що в маркетинговій діяльності невід’ємним елементом є надання достовірної і вчасної інформації про ринок, структуру та динаміку конкретного попиту, смаки і переваги споживачів, тобто інформацію щодо зовнішніх умов функціонування підприємницьких структур; створення такої пропозиції, набору товарної продукції, що більш повно задовольняє вимоги ринку, ніж товарна продукція конкурентів; необхідний вплив на споживача, попит, ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації.
Важливу роль маркетингові дослідження відіграють під час формування товарної політики підприємства, адже вона визначає його стабільність на ринку та підвищує рівень його конкурентоспроможності, та є підґрунтям впровадження принципів та методів маркетингу у практичну діяльність. Від того, на скільки своєчасно підприємницька структура реагує на зміни ринку, залежить ефективність її маркетингової діяльності, а отже, і товарної політики. Звідси випливає, що основна умова досягнення найбільшої ефективності маркетингової діяльності полягає в реалізації і узгодженні інтересів споживачів зі сторони товаровиробників.
Метою дипломної роботи є обґрунтування теоретико – методичних аспектів маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства та їх практичної реалізації в діяльності ТОВ "БРМ".
Виходячи з поставленої мети, завданнями кваліфікаційної роботи є:
- визначити сутність маркетингових досліджень, та їх роль і місце в системі маркетингу підприємства;
- охарактеризувати маркетингову товарну політику підприємства як об’єкт маркетингових досліджень;
- дослідити організацію і методи проведення маркетингових досліджень в контексті формування товарної політики підприємства;
- визначити організаційно - економічну характеристику підприємства та його маркетингової діяльності;
- проаналізувати вплив факторів мікро- і макросередовища на формування товарної політики підприємства;
- проаналізувати та оцінити маркетингові рішення у формуванні маркетингової товарної політики підприємства;
- розробити напрями удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства;
- обґрунтувати заходи проведення маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства та оцінка їх ефективності.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес проведення маркетингових досліджень при формуванні товарної політики підприємства.
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є теоретичні і методичні аспекти проведення маркетингових досліджень в процесі удосконалення товарної політики підприємства ТОВ "БРМ".
Методи дослідження. Для досягнення мети було застосовано загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. При вивченні еволюції категорії маркетингових досліджень підприємства використано системний підхід. Методи теоретичного узагальнення та порівняння були використані під час дослідження економічних категорій. Дослідження теоретико-методичних аспектів формування маркетингових досліджень в процесі формування товарної політики підприємства проведено із застосуванням методів індукції, дедукції та порівняння. Завдяки аналізу та синтезу були розроблені рекомендації щодо розробки напрямів удосконалення системи маркетингових досліджень у формуванні товарної політики підприємства
Інші роботи з даної категорії: