Формування маркетингової товарної політики на ПрАТ "Кондитерська фабрика "АВК" м. Дніпро". (ID:833533)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та завдання маркетингової товарної політики підприємства 5
1.2. Методичні підходи щодо формування оптимального товарного асортименту 10
РОЗДІЛ 2. Аналіз стану формування маркетингової товарної політики підприємства 20
2.1. Теоретико – економічна характеристики підприємства 20
2.2. Аналіз товарної номенклатури та асортименту продукції 24
2.3. ABC – XYZ аналіз асортименту продукції 29
2.4. Аналіз життєвого циклу товарів 34
РОЗДІЛ 3. Обґрунтування напрямів та маркетингових заходів щодо вдосконалення формування маркетингової товарної політики підприємства 37
3.1. Основні напрями удосконалення маркетингової товарної політики підприємства 37
3.2. Маркетингове обґрунтування заходів щодо удосконалення товарної політики 41
Висновки 50
Список використаної літератури 53
Додатки……………………………………………………………..………….…55
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність теми. Маркетингова товарна політика є однією з основ існування підприємства, отримання ним прибутку та інструментом реагування на зміни кон’юнктури ринку. У теперішній час, коли виробничі чинники діяльності великих підприємств оптимізовані на найвищому рівні, саме ефективна реалізація якісної маркетингової товарної політики може надати конкурентних переваг компанії в сучасних умовах розвитку ринку.
Питанням формування маркетингової товарної політики, її класифікації та конкурентоспроможності присвячені праці Г. Азоєва, В.Д. Базилев, А.В Войчака, М.В Коржа, Ф. Котлера С.М Ілляшенко, Р. Фатхутдінова. Наукові дослідження названих авторів та науковців висвітлюють теоретичні основи маркетингової товарної політики а також її основні особливості на підприємстві. Не дивлячись на це, багато аспектів маркетингової товарної політики, зокрема її ефективність та особливості прогнозування в посткризових умовах, залишаються малодослідженими, що й зумовило вибір теми статті, постановку мети і задач дослідження.
Метою курсової роботи є вивчення теоретичних засад маркетингової товарної політики підприємства, здобуття відповідних практичних навичок та проведення аналізу техніко – економічних показників підприємства, що дає можливість обґрунтувати можливості удосконалення маркетингової товарної політики підприємства.
Виходячи з поставленої мети, завданнями курсової роботи є:
˗ вивчення теоретико – методологічних аспектів формування маркетингової товарної політики підприємства;
˗ розглянути економічну сутність та завдання маркетингової товарної політики підприємства;
˗ описати методичні підходи щодо формування оптимального товарного асортименту;
˗ здійснити аналіз техніко – економічних показників діяльності підприємства;
˗ провести аналіз товарної номенклатури та асортименту продукції ПрАТ "Кондитерська фабрика "АВК" м. Дніпро";
˗ провести ABC – XYZ аналіз асортименту продукції ПрАТ "Кондитерська фабрика "АВК" м. Дніпро";
˗ здійснити аналіз життєвого циклу товару на підприємстві;
˗ запропонувати напрями удосконалення маркетингової товарної політики підприємства;
˗ провести маркетингове обґрунтування заходів щодо удосконалення товарної політики підприємства;
˗ сформувати конкретні висновки за результатами дослідження.
Предметом дослідження курсової роботи є процес формування маркетингової товарної політики на ПрАТ "Кондитерська фабрика "АВК" м. Дніпро".
Серед методів дослідження маркетингової товарної політики виділимо такі як, аналіз, статистичний метод, аналітичний та практичне порівняння.
Крім того, при написанні курсової роботи використовуються законодавчі, інструктивні та нормативні матеріали, підручники та посібники, спеціальна література, періодичні видання, первинні облікові документи, річна фінансова звітність ПрАТ "Кондитерська фабрика "АВК" м. Дніпро".
Інші роботи з даної категорії: