0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове консультування (ID:834864)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2023
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Маркетинговий консалтинг як один із головних інструментів бізнесмена 4 РОЗДІЛ 2. Аналіз основних відмінностей маркетингового консультування 6 РОЗДІЛ 3. Рекомендації по вдосконаленню маркетингового консультування 9 ВИСНОВОК 12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Успішний маркетинг є обовʼязковою складовою і запорукою ефективного функціонування та розвитку сучасних бізнес-структур, тому маркетинговий бізнес-консалтинг як професійна діяльність спрямований на підвищення конкурентоспроможності та результативності господарської діяльності клієнтських організацій шляхом розробки та упровадження продуктивних методів роботи підприємства з ринком, а також вдосконалення внутрішньофірмових взаємодій, що забезпечують застосування цих методів. Мета роботи дисципліни - формування теоретичних знань з організації, методології та інструментарію консультування у сфері маркетингової діяльності бізнес-організацій. З огляду на мету постають наступні завдання: - дослідити маркетинговий консалтинг як один із головних інструментів бізнесмена; - проаналізувати основні відмінності маркетингового консультування від інших видів консультування; - описати рекомендації по вдосконаленню маркетингового консультування. Інформаційна база і методологія дослідження. В роботі використовуються загальнонауковий та спеціальні методи, аналіз та синтез, порівняння і узагальнення вітчизняної ьа зарубіжної практики в області маркетингового консультування. Як інформаційна база при написанні роботи має місце вивчення і аналіз навчальних посібників, наукових публікацій, дисертацій і статей науковців, матеріали семінарів та конференцій.