0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингове дослідження компанії Nike (ID:842140)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 66
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 5 1.1. Процес визначення проблем фірми і розроблення підходу до їх вирішення 5 1.2. Структуризація проблеми i побудова моделі основних причинно- наслідкових звязків 25 1.3. Формулювання пошукових питань та робочої гіпотези 27 РОЗДІЛ 2. ПЛАНУВАННЯ І ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ 30 2.1 Розробка плану дослідження 30 2.2. Кабінетні дослідження й аналіз вторинної інформації 32 РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МЕТОДУ ДОСЛІДЖЕННЯ 41 3.1. Планування польових досліджень 41 3.2. Формування вибірки 44 РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ 46 4.1. Підготовка анкет для обробки на ЕОМ 46 4.2. Обробка і аналіз отриманих результатів 48 4.3. Оцінка похибки результатів дослідження 58 4.4. Екстраполяція 60 ВИСНОВКИ 62 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 64
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3 Мета курсової роботи - проведення маркетингового дослідження компанії Nike Inc. з метою аналізу її стратегій, позиціонування на ринку, аспектів споживчої поведінки та розвитку бренду. Об’єктом дослідження є компанія Nike Inc., один з найбільших світових виробників спортивного одягу, взуття та спортивного спорядження. Предметом дослідження є маркетингова стратегія компанії Nike Inc., включаючи позиціонування на ринку, цільову аудиторію, комунікаційні канали, продуктові лінії, розвиток бренду та споживчу поведінку. Методологія дослідження. Для досягнення поставленої мети будуть використані наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел, вивчення статистичних даних, проведення анкетування серед споживачів, вивчення конкурентного середовища та аналіз маркетингових стратегій компанії. Науковою новизною даного дослідження є аналіз маркетингових стратегій та споживчої поведінки компанії Nike Inc. на сучасному ринку спортивного одягу. Результати дослідження можуть стати основою для подальших наукових робіт у галузі маркетингу та брендування. Практична значимість. Результати даного дослідження будуть корисними для компанії Nike Inc., оскільки нададуть інформацію про поточний стан ринку та конкурентні переваги. Компанія зможе використати рекомендації, отримані з дослідження, для покращення своєї маркетингової стратегії, підвищення задоволення клієнтів та зміцнення свого позиціонування на ринку.