Інтернет-маркетинг (ID:842181)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
1.1 Теоретичні аспекти інтернет-маркетингу
1.2 Визначення сучасних тенденцій в мережі Інтернет
1.3 Основні види та показники в інтернет-маркетингу
1.4. Узагальнення
РОЗДІЛ 2 ЗАЛУЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ pReSTiGe ViSa
2.1 Основні характеристики інтернет-маркетингу на підприємстві та підприємництво як суб'єкт господарювання
2.2 Аналіз показників, якими оперує підприємство
2.3 Аналіз конкурентного середовища
РОЗДІЛ 3 РОЗВИТОК СУЧАСНИХ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
3.1 Розробка шляхів удосконалення функціонування підприємства
3.2 Запровадження нової моделі реалізації діяльності в мережі Інтернет
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. СУТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В мереж ІНТЕРНЕТ
1.1. Теоретичні аспекти інтернет-маркетингу
Комплексне застосування всіх можливих інструментів маркетингу та інтернет-маркетингу, трендів, каналів реклами і реклама ресурсів в інтернеті дає змогу збільшити відвідуваність сайта й підвищити рівень продажів. Саме онлайн маркетинг дає змогу працювати з найбільшою цільовою аудиторію, залучати максимальну кількість потенційних клієнтів, утримувати наявних. Стрімкий розвиток інтернет-маркетингу породжує постійні зміни, що стосуються стратегій та технологій, і для забезпечування ефективної діяльності підприємства необхідно встигати за останніми тенденціями у цій сфері . “Інтернет нагадує ракету-прискорювач, яка штовхає вперед продажі підприємства і сприяє розвитку, – стверджує Філіп Котлер. – Ми мріємо про те, щоб усі покупці світу здійснювали свої торгові угоди саме через інтернет”.
Інтернет-маркетинг є найкращим поданням концепції взаємодії, яка зародилася в 1995 році та продовжує розвиватися. Власне, інтернет дає змогу самостійно споживачам контактувати з виробниками або посередниками таким чином, що в ході цих комунікацій створюється вільна і невимушена “бесіда”. Дослідивши різні погляди на визначення суті інтернет-маркетингу, доходимо висновку, що це сукупність заходів у мереж, спрямованих на реклама продукції підприємства, зростання продажів, збільшення її впізнаваності, а також утримання клієнтів за допомогою різних інструментів. Тобто інтернет-маркетинг (іntеrnеt mаrkеtіng) є сукупністю заходів у всесвітній мереж “інтернет”, спрямованих на привернення уваги потенційних споживачів до товару чи послуги, збільшення популярності цього товару (сайта) в мереж та його реклама з метою продажу. Новітні словники визначають онлайн-маркетинг як засіб практичного використання всіх елементів традиційного маркетингу в інтернеті. Головне завдання таких заходів – максимізувати ефективність потенційних юзерів та збільшити їх потік на сайт...
Інші роботи з даної категорії: