0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства (ID:842182)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 93
Рік виконання: 2023
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ 1.1. Сутність, функції та види Інтернет-маркетингу 1.2 Характеристика інструментів Інтернет маркетингу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 2.1. Загальна економічна характеристика підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» 2.2. Оцінка конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» на внутрішньому ринку 2.3. Дослідження особливостей використання Інтернет-маркетингу на підприємстві РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 3.1. Напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» 3.2. Розробка стратегiї Інтернет-маркетингу підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» 3.3. Визначення ефективності заходів, що пропонуються ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТОК А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ 1.1. Сутність, функції та види Інтернет-маркетингу Маркетингова концепція товару зводиться до набору значущих для споживача властивостей (функціональні, естетичні характеристики, соціальна і особистісна значимість, престиж), які покупець оцінює і готовий придбати за певною ціною і в певному обсязі. Поняття товару можна розглядати в двох варіантах. У звичайному розумінні товар визначається як річ, призначена як для продажу кінцевому споживачеві, так і для перепродажу або виробництва іншого блага. У маркетингу поняття товару дещо відрізняється від загальноприйнятого розуміння. Продукт в маркетингу називається товаром [1, с. 134]. Товар перетворюється в товар при використанні для нього маркетингових інструментів, до яких відносяться дизайн, реклама, правильно налагоджені продажі, сильна комунікація з громадськістю. Таким чином, продукт для маркетолога складається з продукту, його допоміжних і маркетингових інструментів. Цінова політика є однією зі складових маркетингового комплексу. Розробка цінової політики включає в себе: - встановлення початкової ціни на товар; - своєчасна зміна цін з метою приведення їх відповідно до мінливої кон'юнктури ринку, можливостями компанії, її стратегічними цілями і завданнями [3, с. 205-206]. На рис. 1.1 ми узагальнили принципи ринкового ціноутворення. Зауважимо, що на цінову політику підприємства впливають фактори як зовнішнього, так і внутрішнього середовища. До екологічних факторів відносять дії уряду, учасників каналів збуту, реакцію споживачів, політику конкурентів. Уряд може здійснювати вплив в рамках антидемпінгового і антимонопольного законодавства, встановлювати штрафи або інші види штрафів за фіксацію цін (як горизонтальних, так і вертикальних), за обман в ціновій рекламі і т. д.