0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетинг інновацій (ID:842210)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 43
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1. 1. Інноваційний розвиток як основа ефективної діяльності підприємства 1.2. Сутнісно-змістовна характеристика ресурсного забезпечення інноваційного розвитку підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ОСНОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НОВОВВЕДЕНЬ 2. 1 Поняття стратегічного інноваційного маркетингу 2. 2 Властивості операційно-інноваційного маркетингу Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ІННОВАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Інноваційний розвиток як основа ефективної діяльності підприємства У сучасних ринкових умовах одним з основних напрямків поліпшення фінансових показників суб'єктів господарювання та їх ефективного функціонування є інноваційний розвиток, що передбачає застосування принципово нових прогресивних технологій, а також перехід до випуску високотехнологічної продукції та розвиток удосконалених механізмів реалізації управлінських рішень. Інноваційну діяльність необхідно постійно покращувати [9, с. 137]. Відповідно до об’єктивних вимог ринку вона повинна базуватися на чітко визначеній політиці, досконалій методиці запровадження нововведень та оцінюванні її результативності. Саме тому оновлення в ринковому середовищі є нормою, а не винятком із правил, а інновації для підприємства повинні стати не лише неперервним, а й ефективно керованим процесом. Сучасні процеси глобалізації вимагають інтенсивного інноваційного розвитку, підвищення ефективності організації наукових досліджень і розробок, впровадження інновацій, стратегічного управління, зниження інноваційних ризиків [3, с. 90].