0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз збутової діяльності на підприємстві на прикладі ПрАТ "Первомайський ПМКК" (ID:842455)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ І. Теоретична основа по управлінню збутової діяльністю…………….5 1.1. Суть збутової діяльності на підприємстві……………………………….5 1.2. Методологічний підхід відносно збутової діяльності підприємства….12 Розділ ІІ. Аналіз збуту продукції на ПрАТ «Первомайський МКК»………...19 2.1. Коротка характеристика діяльності підприємства……………………….19 2.2. Аналіз управління збутом на досліджуваному підприємстві……………29 Розділ ІІІ. Шлях і перспектива оновлення збуту на ПрАТ «Первомайський МКК»……………………………………………………………………………34 3.1. Обгрунтування пропозицій по вдосконаленню діяльності підприємства по збуту………………………………………………………………………….34 3.2. Оцінка ефективності розробленої пропозиції……………………………38 Висновки…………………………………………………………………………42 Список використаних джерел………………………………………………….46 Додатки………………………………………………………………………….50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки Удосконалити діяльність по збуту в підприємстві це актуальна тема, оскільки збут – це першочергове завдання в будь якому виробничому або в іншому підприємстві. Об’єктом дослідження я обрав – приватне акціонерне товариство «Первомайський молочноконсервний комбінат». Дане підприємство являється суто українським, оскільки це найбільший виробник в нашій державі, який здійснює переробку молока і виготовляє молочні продукти і консерви. [1]. Результат після того, як було проведено дослідження, дали мені можливість зробити наступні висновки: 1.Діяльність відносно збуту являється комплексом операцій, які взаємопов’язані між собою відносно планування кількості продукції, яка повинна бути реалізованою в залежності від певного виду рентабельності, вибору якісного партнера і постачальника; ціноутворення, місткість ринку, попит,пошук і втілення дії, яка може призвести до того, щоб збільшиться попит і це дасть можливість прискорити збут продукції і збільшити прибуток підприємства. 2.Мета діяльності по збуту це визначити і задовольнити потребу споживача по потрібній продукції для того, щоб одержати максимальний економічний прибуток і соціальний ефект для будь-якого учасника діяльності. Предмет збуту – це виготовлення товару і провадження додаткової послуги під час їх реалізації. Об’єкт – кінцевий споживач. Суб’єкт – виробниче підприємство, посередницька компанія, торгівельна фірма. 3.Економічне значення збуту має полягає в тому, щоб організувати товарний обмін відносно виробника і споживача для того, щоб отримати максимальний прибуток. Соціальне значення збуту, як діяльності – забезпечити потребу кінцевого споживача, щоб він був задоволений, завдяки наданню йому продукції, яка повинна відповісти його уявленню відносно оптимального поєднання показника якості і ціни. 4.Величина збуту (продаж), продукції, яка готова для продажу, має відігравати велику роль для того, щоб сформувати результат по основній діяльності в бізнесі, розмір доходу і прибутку має залежати від даної величини. Тому логічне це те, що важливе значення також буде мати вірне і ритмічне виконання збуту по підприємству. Навіть незначне відхилення від плану може привести до негативного наслідку для підприємства, тому головне завдання відносно аналізу збуту – це визначити причину збою і прогалини відносно процесу збуту. 5. Підприємство ПрАТ «Первомайський ПМКК» працює на ринку України 29 років (було засноване в 1994 році) і займається продажем молока і молочних продуктів. В нашій державі – це один із лідерів по виробництву молочних продуктів. 6.Для того, щоб проаналізувати фінансовий стан досліджуваного підприємства мною були розраховані і проаналізовані наступні показники: показник майнового стану, оцінена ліквідність і платоспроможність; показник рентабельності, оцінена фінансова стійкість і ділова активність. 7.Серед необоротних активів найбільша питома вага припадала на основні засоби, які зменшилися за період дослідження на 5794 тис грн.. Серед оборотних активів є запаси,незавершене виробництво, готова продукція, товари, векселі отримані, дебіторська заборгованість,гроші і їх еквіваленти, готівка. За період дослідження були збільшені запаси на 204720 тис грн.. 8.У 2019 році коефіцієнт абсолютної ліквідності становив 0,01, але в 2021 році він зменшився до 0,003. Тому може бути велика імовірність того, що підприємство не зможе вчасно погасити борг, якщо термін платежу настане в найближчий час. Якщо говорити, про інші показники ліквідності, такі як: коефіцієнт проміжної (швидкої)ліквідності, коефіцієнт поточної ліквідності, співвідношення кредиторської і дебіторської заборгованості – то всі, проаналізовані показники в межах норми. 9.Показники платоспроможності переважно не відповідають своїм оптимальним значенням. 10. Коєфіцієнт маневреності власного капіталу в 2021 році збільшився і став 4,26, до цього даний показники в 2019 і в 2020 набував від’ємного значення. Отримані дані – це негативна тенденція і значно відхилена від нормативного значення (0,4-0,6). Це може свідчити відносно недостатності власного фінансового ресурсу, для того, щоб профінансувати необоротній активи і частину оборотних. 11.Таким чином, коефіцієнти, які були мною розраховані в ході виконання курсової роботи можуть свідчити відносно того, що підприємство може мати ненадійне фінансове становище, внаслідок цього може підвищитися ризик неплатоспроможності і погіршиться фінансовий стан підприємства в цілому. Практично всі показники ліквідності вище норми, показник ділової активності наразі не досягають оптимального значення, але їх можна покращити, піднявши культуру оплати відносно кредиторської і дебіторської заборгованості, оскільки для того щоб, отримати оплату від клієнта потрібно від 189 до 250 днів, а для того, щоб сплатити свою кредиторську заборгованість потрібно від 250 до 338 днів. 12.Підприємство в процесі своєї діяльності намагається використовувати змішаний канал збуту, так як з однієї сторони вона хоче реалізувати свою продукції самостійно, без участі посередників, а з іншої сторони підприємство може передати свою продукцію дистриб’юторській компанії, яка від неї буде приходити до споживача. 13. Підприємство ПрАТ «Первомайський ПМКК» здійснює продаж продукції завдяки системі РСП (регіональний структурний підрозділ) зі складами (вони є в 13 областях України). Також на балансі підприємства є досить велика частина власного транспорту, що здійснює безперебійну роботу відносно збуту продукції. 14.Завдяки зібраній інформації, мною був проведений аналіз по управлінню діяльністю підприємства по збуту. По даним аналізу була надана рекомендація відносно того, як вдосконалити збутову діяльність на підприємстві. Зокрема була надана пропозиція впровадити CRM систему на вказаному підприємстві. Були підраховані початкові інвестиції і описана економічна ефективність вказаного проекту. Бюджет на те, щоб впровадити дану систему склав приблизно 322 тисячі грн. Мета впровадити дану систему в бізнес – процес ПрАТ «Первомайський ПМКК» - це оптимізувати процес по управлінню оптовим продажем, а таким чином вдосконалити внутрішню організацію діяльності ПрАТ «Первомайський ПМКК». 15.На досліджуваному підприємстві, завдяки використанню CRM системи збут буде формуватися завдяки «фіксованому розміру замовлення», тому що підприємство – виробник (ПрАТ «Первомайский ПМКК» і споживач (або інший отримувач продукції), встановили фіксовану кількість продукції, яка завдяки домовленості буде встановлена на основі попередньо укладеного договору, а час замовлення – це змінна величина. 16. Маршрутизація перевезення буде організована по маятниковому маршруту зі зворотнім холостим пробігом. 17.Таким чином, можна зробити висновок, відносно того, що запропонована рекомендація відносно того, щоб вдосконалити збутову діяльність досліджуваного підприємства доцільна і має змогу допомогти підприємстві збільшити свій фінансовий результат, а крім цього закріпити свою конкурентну позицію на ринку.