0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні особливості розвитку технологій міжнародного рекламного бізнесу в Україні (ID:84345)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 94
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи рекламного бізнесу 1.1. Роль та місце рекламної діяльності на міжнародному ринку 1.2. Класифікація форм та видів реклами на міжнародному ринку 1.3. Новітні технології рекламної діяльності під впливом науково - - технічного прогресу РОЗДІЛ 2. Аналіз стану рекламного бізнесу в Україні і в світі 2.1. Досвід розвитку рекламного бізнесу в країнах світу 2.2. Технології і сучасні особливості реклами на українському ринку 2.3. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні 2.4. Вплив діяльності транснаціональних корпорацій на стан рекламного бізнесу в Україні РОЗДІЛ 3. Проблеми і перспективи розвитку міжнародного рекламного бізнесу в Україні 3.1. Проблемні питання розвитку українського рекламного ринку 3.2. Перспективи та напрями розвитку міжнародної реклами в Україні ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: