Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. В сучасних умовах еволюції господарювання, якому притаманні глобалізація, динамізм та невизначеність, проблеми управління ефективністю діяльності підприємств набувають першочергового значення. Стрімкий розвиток в Україні ринкових відносин потребує від підприємств використання світового досвіду та пошуку нових ідей, нової системи, принципів у сфері управління ефективністю діяльності. Тому в першу чергу управління внутрішнім потенціалом підприємства є досить важливим на сьогоднішній день.[5]
Досягнення поставлених цілей, охоплює виробництво продукту (послуг) і керування ним забезпечує внутрішнє середовище підприємства. Для керівної ланки будь-якого підприємства обрана тема є особливо актуальною. [4]
Мета дослідження полягає у аналізі внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта» та розробці рекомендацій щодо удосконалення його менеджменту.
Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання:
- вивчити теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства;
- розглянути методичні засади аналізу процесів управління складовими внутрішнього середовища підприємства;
- визначити наукові підходи до формування організаційної структури управління складовими внутрішнього середовища підприємства
- дати загальну характеристику фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта»;
-проаналізувати організаційну структуру управління підприємством ТОВ «Нова пошта»;
- розробити рекомендації та алгоритм удосконалення менеджменту внутрішнього середовища ТОВ «Нова пошта»;
- оцінити ефективність впровадження запропонованих рішень до удосконалення менеджменту внутрішнього середовища підприємства ТОВ «Нова пошта».
Об’єкт роботи – ТОВ «Нова пошта».
Предмет роботи - теоретико-методологічні засади та практичні рекомендації аналізу внутрішнього середовища підприємства.
В процесі роботи була використана низка сучасних загальноекономічних та спеціальних методів дослідження. Зокрема, структурнo-лoгічний та порівняльний аналіз, причинно-наслідкових зв’язків, статистичний метод, синтез, порівняння, логічної аргументації, графоаналітичний метод, графічний, узагальнення та конкретизації.
Інформаційною основою курсової роботи стали наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених-економістів, закони України, нормативно-правові акти державних органів України, баланс підприємства ТОВ «Нова пошта».
Структура курсової роботи: вступ, 2 розділи, висновки, список використаних джерел.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Теоретичні основи управління ресурсами внутрішнього середовища підприємства
В певному середовищі функціонує кожне підприємство. Ефективність діяльності підприємства переважно і забезпечує середовище в ринковій економіці, навіть, значною мірою, детермінує його існування. Саме тому при розробці стратегії керівництво підприємства діагностує та прогнозує розвиток його середовища, а результатом цього аналізу являється база, яка формує його місію, цілі, вибір стратегії.
Макросередовище – це набір елементів-факторів, які мають непряму дію, тобто з конкретним підприємством вони переважно прямо не пов'язані, зате для його господарсько-бізнесової діяльності можуть створювати певні сприятливі або несприятливі умови.
Мікросередовище - це набір елементів-факторів, які безпосередньо впливають на підприємство (мова йде про учасників ринку, безпосередньо контактуючих з підприємством).
Внутрішнє середовище характеризується набором елементів та факторів, що здатні визначати внутрішні характеристики підприємства, які представлені внутрішнім станом, сильними і слабкими сторонами. Ці елементи і фактори значною мірою впливають і на ефективність діяльності підприємства в цілому [1].
На рис.1 схематично зображене середовище підприємства.