Маркетинговий інструментарій розвитку бренду агентства нерухомості (ID:851161)
Зміст
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ РОЗВИТКУ БРЕНДУ 7
Висновки до розділу 1 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ РОЗВИТКУ БРЕНДУ АГЕНТСТВА НЕРУХОМОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ВАЛІОН») 18
2.1. Аналіз маркетингового середовища підприємства 18
2.2. Аналіз бренду та маркетингового інструментарію 28
Висновки до розділу 2 33
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ТОВ «ВАЛІОН» 35
3.1. Обґрунтування напрямів удосконалення маркетингового інструментарію розвитку бренду 35
3.2. Розробка заходів удосконалення маркетингового інструментарію 40
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів 46
Висновки до розділу 3 50
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 56
Зразок роботи
У попередньому розділі дослідження було виокремлено проблему, яка негативно впливає на рівень конкурентоспроможності ТОВ «ВАЛІОН», а саме – неефективна цінова політика. Вважаємо, що в сучасних умовах підприємство повинне звернути уваги на зменшення собівартості послуг та кінцевої їх ціни, щоб споживачі, які в першу чергу при виборі агентства нерухомості керуються їх цінами, мали можливість скористатись послугами.
Ефективна цінова політика ТОВ «ВАЛІОН» повинна розроблятись з урахуванням наступних принципів (рис. 3.1).
Рис. 3.1. Напрями удосконалення цінової політики ТОВ «ВАЛІОН»
Також зазначимо, що при запровадженні відповідних стратегій ціноутворення споживачі керуються власними потребами, платоспроможним попитом, місцезнаходженням підприємства, рівнем якості послуг. Можливими реакціями конкурентів на запровадження стратегій ціноутворення є реалізація аналогічної стратегії, здійснення заходів щодо оптимізації витрат обігу та диференціація рівня торговельної надбавки, врахування ринкових чинників впливу тощо. Тому досліджуване підприємство повинне враховувати ці фактори при удосконаленні цінової політики.
На рис. 3.2 схематично представлено управлінські рішення щодо зміни ціни на послуги ТОВ «ВАЛІОН» з врахуванням різного типу попиту.
Рис. 3.2. Ціноутворення на послуги ТОВ «ВАЛІОН» із урахуванням типів попиту споживачів ріелторських послуг
Отже, маркетингова цінова політика також повинна враховувати оцінку інтенсивності споживчого попиту. Вищі ціни на послуги ТОВ «ВАЛІОН» повинні встановлюватися у тій ситуації, коли на них спостерігається зростаючий попит, а нижчі ціни – коли споживчий попит слабкий, навіть коли вартість ріелторських послуг у цих випадках є однаковою. Ціна на ріелторські послуги змінюється постійно, а маркетингове ціноутворення є ефективним інструментом агентства нерухомості. Найголовніше завдання ТОВ «ВАЛІОН» - це безперервний моніторинг всіх наявних чинників і ризиків, які впливають на реалізаційну ціну послуг.
Аналіз стану ринку, купівельної спроможності споживачів, змін в ціновій політиці конкурентів, можливих майбутніх ризиків при розробці маркетингової цінової політики дасть ТОВ «ВАЛІОН» можливість досягти успіху. Ефективна маркетингова цінова політика досліджуваного підприємства здатна вплинути на зростання чистого доходу від реалізації послуг та чистого прибутку, рентабельності продажів та продукції, підвищити попит на послуги та загальну ефективності діяльності досліджуваного підприємства. Проте для цього необхідно врахувати наведені вище рекомендації для оптимізації вартості для споживачів послуг агентства нерухомості.
Також було зазначено, що ТОВ «ВАЛІОН» задля підвищення рівня конкурентоспроможності повинне збільшити перелік об’єктів нерухомості. Для цього варто провести ретельний аналіз ринку нерухомості та намітити ті ніші й сегменти, в які можна увійти (наприклад, офісні приміщення для підприємств, приватні будинки для відпочинку влітку тощо). Отже, збільшення переліку об’єктів нерухомості також передбачає збільшення асортименту послуг.
Для збільшення об’єктів нерухомості ми пропонуємо використовувати маркетингові інструменти в Інтернеті, адже клієнти, перш ніж обрати ріелторські агентство, шукають в Інтернеті усіх гравців цього ринку. Особливо ця тенденція посилилась під час пандемії. Отже, ми пропонуємо досліджуваному підприємству використовувати наступні маркетингові інструменти:
Інші роботи з даної категорії: