0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-технології в налагодженні індивідуального контакту із споживачем в сфері послуг (ID:851170)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 46
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ………………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ ……………………………………………………………………6 1.1. Види і основні функції сучасних технологій у діяльності підприємств……6 1.2. Особливості інтернет-маркетингу в управлінні діяльністю підприємства..12 РОЗДІЛ 2. ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «УКРТЕЛЕКОМ»………...21 2.1. Загальна характеристика компанії «Укртелеком»…………………………..21 2.2. Наявний комплекс інтернет-маркетингу в компанії та перевірка його ефективності………………………………………………………………………..26 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОМПАНІЇ «УКРТЕЛЕКОМ» ……………………………..36 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………………41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ………………………………………...44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перейдемо до кількісної оцінки ефективності інтернет-маркетингу в компанії «Укртелеком». Під результатами маркетингової діяльності будемо розуміти прибуток від залучених нових клієнтів за допомогою нових маркетингових каналів. Як було зазначено раніше, приблизно 90 тис нових клієнтів В2С сегменту приєдналися до компанії завдяки маркетинговій діяльності (переважно інтернет-маркетинг). Серед них більшість це користувачі саме інтернет-послуг, адже наразі прослідковується спадаюча тенденція отримання прибутку від телефонії та залучення нових абонентів, яким потрібна ця послуга. Будемо вважати, 88000 – це кількість нових користувачів послуги Інтернет від Укртелеком. Середній прибуток, який компанія отримує від клієнта, який користується послугою інтернет в місяць становить 135,7 грн. Зазвичай клієнти мають довгострокові відношення, а співпраця триває роками. Але для більшої точності обмежимося 5 роками. Звісно будуть клієнти, які розірвуть контракти раніше, а більшість клієнтів продовжить співпрацю і надалі. Щодо витрат, то за внутрішніми даними компанії, на інтернет-маркетинг витрачається в середньому біля 8 мільйонів гривень на рік. Таким чином, оцінка ефективності відбувається за наступною формулою: Ефективність=(кількість нових абонентів*середній місячний прибуток від них*кількість місяців)/(витрати за період)(2.1) Ефективність маркетингової діяльності=(88000*135,7*12*5)/8000000=89,56% Отже, робимо висновок, що ефективність інтернет-маркетингу дійсно висока. Тому більшість ресурсів витрачається саме на діджитал маркетинг, а не на традиційні види маркетингу.   РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КОМПАНІЇ «УКРТЕЛЕКОМ» Незважаючи на те, що ефективність наявного комплексу маркетингу досить висока, ще залишаються зони розвитку та засоби підвищення ефективності для досягнення кращих результатів. На даному етапі діяльності компанії «Укртелеком» найдоцільнішою є оптимізація маркетингових заходів, яка має проявлятися у чіткому визначенні цільових сегментів ринку, розробці для них відповідних комплексів маркетингового впливу, що буде досягнуто завдяки перебудові управлінської структури підприємства та маркетингового відділу зокрема, а також приділенню більшої уваги роботі з соціальними мережами та елементам маркетингової діяльності. Серед засобів онлайн маркетингу, які не використовує компанія, але які за рядом причин можуть виявитися ефективними та економічно рентабельними саме для «Укртелеком», можна виділити e-mail маркетинг та контекстну (таргетовану) рекламу в соціальних мережах. E-mail маркетинг. По-перше, e-mail маркетинг є засобом з мінімальними затратами та легким до виконання. На даний момент для реалізації даного методу необхідно зібрати поштові адреси клієнтів «Укртелекому», адже зараз в базах даних компанії інформація про переважну більшість відсутня. Тому під час укладення згоди з новими абонентами, серед решти інформації також необхідно запитувати поштову адресу в обов’язковому полі. Щодо вже існуючих абонентів, то важливо розуміти що в більшості випадків люди не схильні ділитися додатковою інформацією, тому необхідно провести заходи по стимуляції та мотивації їх це зробити. Покращення роботи в соціальних мережах. Як було зазначено раніше, постає необхідність розвивати акаунт компанії «Укртелеком» в соціальних мережах, особливо в Інстаграм. Нижче запропоновані засоби, як саме можна залучити нових підписників та утримувати їх увагу. Цікавий та водночас відповідний контент є запорукою уваги аудиторії.