Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств (ID:869147)
Зміст
НАУКОВА РОБОТА
«Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств»
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування ефективної стратегії бренд-комунікацій 5
Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ «БЛЕСТ» на меблевому ринку України 11
Розділ 3. Дослідження формування комунікацій бренду для просування в соціальних мережах 16
Розділ 4. Пропозиції вдосконалення бренд-комунікацій ТОВ «БЛЕСТ» в Інтернет-просторі 25
Висновки 29
Зразок роботи
Вступ
В сучасних умовах зростання рівня конкуренції, побудова сильного та впізнаваного бренду має важливе значення для вітчизняних підприємств, щоб вони могли залишатися конкурентоспроможними та актуальними серед споживачів. Ефективна стратегія бренд-комунікацій є ключовим компонентом розбудови бренду, оскільки вона дає змогу компаніям спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією, підвищувати популярність бренду та вирізнятися серед конкурентів.
Наразі проблематика полягає в тому, що багато вітчизняних підприємств не можуть досить ефективно просувати власні бренди на ринку через недостатню увагу до стратегії бренд-комунікацій. Актуальність теми постає саме у необхідності розуміння специфіки ринку та цільової аудиторії, застосуванні різних каналів комунікації, таких як соціальні мережі, медіа тощо.
Дане питання досліджували у своїх напрацюваннях такі науковці, як Т. Гед, Ж.-Н. Капферер, П. Темпорал, Д. Огілві, Ф. Котлер, Е. Саул та інші. Серед українських науковців, можна виділити дослідження таких авторів: Є. Ромат, Н. Козак, М. Поплавський, В.Пустотін та ін..
Метою роботи є формування теоретичних та практичних рекомендацій щодо ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств на меблевому ринку.
Задля досягнення поставленої мети, потрібно вирішити такі завдання:
- розглянути теоретичні аспекти формування ефективної стратегії бренд-комунікацій;
- провести аналіз діяльності підприємства на меблевому ринку України;
- дослідити формування бренд-комунікацій підприємства в соціальних мережах;
- надати пропозиції щодо вдосконалення бренд-комунікацій підприємства в Інтернет-просторі.
В процесі дослідження були використані: методи наукового пізнання, котрі дають змогу розкрити сутність бренд-комунікацій, процес їх формування; методи маркетингового дослідження, які включають в себе дослідження в Інтернет просторі та кабінетний аналіз; порівняльний метод для визначення позицій компанії в порівнянні з конкурентами та графічний метод для наочного представлення результатів проведеного дослідження.
Відповідно до проведених аналітичних та маркетингових досліджень на меблевому ринку, також оцінивши ефективність стратегії бренд-комунікацій підприємства, запропоновано рекомендації щодо покращення стратегії бренд-комунікацій ТОВ «Блест» в Інтернет-просторі.
Структура роботи відповідає меті та завданням, включає вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Робота складається з 38 сторінок, основний текст викладено на 30 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: