0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств (ID:869147)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 38
Рік виконання: 2023
Вартість: 950
Купити цю роботу
Зміст
НАУКОВА РОБОТА «Формування ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств» Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти формування ефективної стратегії бренд-комунікацій 5 Розділ 2. Аналіз діяльності ТОВ «БЛЕСТ» на меблевому ринку України 11 Розділ 3. Дослідження формування комунікацій бренду для просування в соціальних мережах 16 Розділ 4. Пропозиції вдосконалення бренд-комунікацій ТОВ «БЛЕСТ» в Інтернет-просторі 25 Висновки 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ В сучасних умовах зростання рівня конкуренції, побудова сильного та впізнаваного бренду має важливе значення для вітчизняних підприємств, щоб вони могли залишатися конкурентоспроможними та актуальними серед споживачів. Ефективна стратегія бренд-комунікацій є ключовим компонентом розбудови бренду, оскільки вона дає змогу компаніям спілкуватися зі своєю цільовою аудиторією, підвищувати популярність бренду та вирізнятися серед конкурентів. Наразі проблематика полягає в тому, що багато вітчизняних підприємств не можуть досить ефективно просувати власні бренди на ринку через недостатню увагу до стратегії бренд-комунікацій. Актуальність теми постає саме у необхідності розуміння специфіки ринку та цільової аудиторії, застосуванні різних каналів комунікації, таких як соціальні мережі, медіа тощо. Дане питання досліджували у своїх напрацюваннях такі науковці, як Т. Гед, Ж.-Н. Капферер, П. Темпорал, Д. Огілві, Ф. Котлер, Е. Саул та інші. Серед українських науковців, можна виділити дослідження таких авторів: Є. Ромат, Н. Козак, М. Поплавський, В.Пустотін та ін.. Метою роботи є формування теоретичних та практичних рекомендацій щодо ефективної стратегії бренд-комунікацій вітчизняних підприємств на меблевому ринку. Задля досягнення поставленої мети, потрібно вирішити такі завдання: - розглянути теоретичні аспекти формування ефективної стратегії бренд-комунікацій; - провести аналіз діяльності підприємства на меблевому ринку України; - дослідити формування бренд-комунікацій підприємства в соціальних мережах; - надати пропозиції щодо вдосконалення бренд-комунікацій підприємства в Інтернет-просторі. В процесі дослідження були використані: методи наукового пізнання, котрі дають змогу розкрити сутність бренд-комунікацій, процес їх формування; методи маркетингового дослідження, які включають в себе дослідження в Інтернет просторі та кабінетний аналіз; порівняльний метод для визначення позицій компанії в порівнянні з конкурентами та графічний метод для наочного представлення результатів проведеного дослідження. Відповідно до проведених аналітичних та маркетингових досліджень на меблевому ринку, також оцінивши ефективність стратегії бренд-комунікацій підприємства, запропоновано рекомендації щодо покращення стратегії бренд-комунікацій ТОВ «Блест» в Інтернет-просторі. Структура роботи відповідає меті та завданням, включає вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Робота складається з 38 сторінок, основний текст викладено на 30 сторінках.