0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування маркетингових стратегій транспортного підприемства (ID:87378)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 140
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Поняття і суть маркетингових стратегій 1.2. Класифікація маркетингових стратегій 1.3. Особливості маркетингу та процесу формування маркетингових стратегій транспортного підприемства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТОВ «НОВА ПОШТА» 2.1 Характеристика діяльності підприємства 2.2 Аналіз ринку транспортних послуг по доставці вантажів і кореспонденції 2.3. Маркетингове стратегічне планування ТОВ «Нова пошта» Висновки до розділу 2. РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ТОВ «НОВА ПОШТА» 3.1. Ефективність маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» 3.2. Основні напрямки удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Нова пошта» Висновки до розділу 3. РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ НА ТОВ «НОВА ПОШТА» 4.1. Організація охорони праці на підприємстві 4.2. Шляхи підвищення ефективності охорони праці на підприємстві Висновки до розділу 4. Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тел/вайбер: 0688454004