0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Продуктова стратегія підприємства як елемент комплексу маркетингу (дипломна, унікальність 77%) (ID:875961)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 93
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕЛЕМЕНТУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 5 1.1. Теоретико-суттєва характеристика продуктової стратегії підприємства 5 1.2. Система та методи діагностики продуктової стратегії підприємства 11 1.3. Методика поглибленого аналізу стану продуктової стратегії підприємства 17 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТОВ «АРСЕНАЛ ПК» ЯК ЕЛЕМЕНТУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 22 2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Арсенал ПК» 22 2.2. Аналіз маркетингового комплексу ТОВ «Арсенал ПК» 35 2.3. Оцінка продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу 51 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОДУКТОВОЇ СТРАТЕГІЇ 59 ТОВ «АРСЕНАЛ ПК» ЯК ЕЛЕМЕНТУ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 59 3.1. Визначення шляхів вдосконалення продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу 59 3.2. Рекомендації щодо нових продуктових інновацій у маркетинговій діяльності ТОВ «Арсенал ПК» 65 3.3. Оцінка ефективності втілення рекомендації і пропозиції 75 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ 83 ДОДАТКИ 89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Відповідність темі дослідження. Правильний вибір товарної стратегії є основоположним принципом успішної роботи торгового підприємства. Дотепер усі торговельні підприємства приділяли велику увагу формуванню та розвитку товарної стратегії підприємства. Головна мета торгового підприємства - отримання прибутку. Однією з умов її реалізації є оптимізація товарної стратегії, при її формуванні якої враховується ринкова ситуація. Формування і розробка товарної стратегії підприємства полягає в пошуку найкращих товарів, реалізація яких є вигідною для торговельного підприємства. Тому тема формування та розвитку товарної стратегії компанії є дуже актуальною як елемент комплексу маркетингу. Дослідженню особливостей формування та розвитку продуктової стратегії підприємства як елемент комплексу маркетингу приділили значну увагу такі вчені як: В. В. Апопій, Т. В. Багрій, Л. В. Балабанова, Є. О. Діденко, С. М. Ілляшенко, В. Я. Кардаш та ін. Метою роботи є обґрунтування особливостей формування та розвитку продуктової стратегії підприємства як елементу комплексу маркетингу. Відповідно до поставленої мети дослідження необхідно було вирішити такі завдання: ­ дослідити теоретико-суттєву характеристику продуктової стратегії підприємства як елементу комплексу маркетингу; ­ визначити методи діагностики продуктової стратегії підприємства як елементу комплексу маркетингу; ­ дослідити методику поглибленого аналізу стану продуктової стратегії підприємства як елементу комплексу маркетингу; ­ надати техніко-економічну характеристику ТОВ «Арсенал ПК»; ­ провести аналіз маркетингового комплексу ТОВ «Арсенал ПК»; ­ здійснити оцінку продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу; ­ визначити шляхи вдосконалення продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу; ­ обґрунтувати рекомендації щодо нових продуктових інновацій у маркетинговій діяльності ТОВ «Арсенал ПК»; ­ провести оцінку ефективності втілення рекомендації і пропозиції. Об’єктом аналізу є продуктова стратегія підприємства як елемент комплексу маркетингу ТОВ «Арсенал ПК». Предметом аналізу є систематизація методів та інструментів формування та розвитку продуктової стратегії підприємства як елемент комплексу маркетингу. Методи аналізу: теоретичного узагальнення і порівняння; системний аналіз; синтез; інформаційне моделювання; абстрагування; конкретизація. У роботі було застосовано низку загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, а саме: логічного узагальнення та аналізу – для оцінки продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу; системного підходу – для вдосконалення продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК»; економічного аналізу – для оцінки техніко-економічної характеристики ТОВ «Арсенал ПК»; формалізації та моделювання – для обґрунтування рекомендацій щодо нових продуктових інновацій у маркетинговій діяльності ТОВ «Арсенал ПК» та інші методи. Наукова новизна. У роботі представлені перспективи формування та розвитку продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК». Інформаційною базою дослідження є законодавчі, нормативні документи, наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених з приводу формування асортименту товарів на підприємстві роздрібної торгівлі. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що її основні положення та висновки можуть бути використані при розробці напрямів підвищення ефективності вдосконалення продуктової стратегії ТОВ «Арсенал ПК» як елементу комплексу маркетингу.