0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення контенту в ТікТок (незавершена дипломна, унікальність 80%) (ID:876005)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 70
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1 8 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ТІКТОК 8 1.1. Сутність та роль соціальної мережі ТікТок 8 1.2 Особливості використання ТікТок різними користувачами 17 1.3 Принципи створення та просування сторінки в ТікТок 25 РОЗДІЛ 2 30 АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ ТІКТОК У СВІТІ ТА УКРАЇНІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 30 2.1. Аналіз існуючих стратегій просування готельно-ресторанного бізнесу в світі 30 2.2. Аналіз використання соціальної мережі ТікТок в Україні. 38 2.3. Аналіз діяльності та перспективи розвитку АТ «Готель «Харків» 47 РОЗДІЛ 3 56 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ТІКТОК 56 3.1. Розробка та просування власної стратегії просування в ТікТок 56 3.2. Розробка рекомендацій щодо подальшого використання ТікТок 62 ВИСНОВКИ 68 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА 70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ТІКТОК 1.1. Сутність та роль соціальної мережі ТікТок Формування соціальної мережі ТікТок було ще задовго до того, як весь світ почув про цей додаток. Все почалося в 2016 році, коли молодий китайський бізнесмен вирішив випустити у світ додаток під назвою Douyin. Він хотів поєднати в собі суміш Instagram’у та караоке. Сама ця ідея була досить рискованою, особливо на момент 2016 року. Сам бізнесмен володів компанією ByteDance, від лиця якої сам додаток і презентувався. Douyin був створений всього за 200 днів та мав популярність в 100 млн користувачів в рік. На протязі одного дня користувачі переглядали близько 1 млрд відеороликів. Це були шалені результаті, як для компанії так і для додатку. Але соціальна мережа Douyin була доступна та мала популярність лише в межах Китаю. Саме тому генеральний директор ByteDance запропонував розвиватися на міжнародному рівні, щоб не дати можливості своїм конкурентам. І вже в Вересні 2017 року на міжнародному ринку з’являється офіційний додаток ТікТок. Більшість відеороликів були перенесені з Douyin до TikTok. Це було зроблено для того, щоб надати вид активності додатку. Але, як з’ясувалося це було не дуже й потрібним. Тому вже в січні 2018 року соціальна мережа ТікТок зайняла перше місце серед безкоштовних завантажень програмного забезпечення в Тайланді та інших країнах. У цей час в США завойовував схожий додаток під назвою Musical.ly. Його розробкою займались Алекс Чжу та Луйу Ян, пара китайських підприємців. Спочатку їх ідея була в тому, щоб створити відео додаток в якому можна було обмінюватися навчальним контентом. Вони вже придумали йому назву, яка мала звучати Cicada. Але сама ідея не прижилася, бо мала певні проблеми. Та щоб не втратити свої інвестовані кошти вони створили Musical.ly всього за 30 днів. І неофіційно випустили свій додаток вже у липні 2014 року. А офіційна версія була запущена вже наступного місяця. Вони мислили трохи по-іншому, хоча додаток і був випущений у Китаї, Чжу та Ян відразу орієнтувалися на американський ринок. Виправдовуючи це тим, що китайські підлітки дуже зайняті, щоб приділяти увагу якимось соціальним мережам. Якщо проведемо аналогію з TikTok, то Musical.ly зайняв перше місце в App Store через рік. Це приблизно літом 2015 року. Це дало немалий поштовх та кошти для удосконалення свого додатку. З подальшим часом соціальна мережа Musical.ly розвивалася та тільки набирала оберти для свого успіху. На початку 2017 компанія запустила допоміжний додаток під назвою live.ly, який був створений для транслювання відео в прямому ефірі. Другим допоміжним додатком став Ping Pong, він використовувався для групового відео чату. Основною подією для Musical.ly на початку 2017 року стала співпраця з стримінговим сервісом Apple Music. Можна сказати, що 2017 рік був самим продуктивним для Musical.ly. Але вже наприкінці 2017 року, компанія повідомила, що була продана материнській компанії ТікТок. Десь за півроку свого існування на міжнародному ринку, компанія ByteDance вирішує викупити Musical.ly, який на той час працював вже понад 4 роки на цьому ринку. Цікавим моментом є те, що компанія ByteDance не закрила Musical.ly відразу. Додаток працював ще приблизно до серпня 2018 року, а потім оголосили про об’єднання із додатком TikTok. На даний момент часу, додаток Mucical.ly зовсім не працює. TikTok є самою популярною платформою для перегляду коротких відеороликів у всьому світі. А додаток Douyin працює лише на китайському ринку, але має досить багато обмежень. ТікТок є надзвичайно простим у своєму використанні. Відкриваємо додаток ТікТок, після чого натискаємо на кнопку та записуємо відео. Спочатку відео мало тривалість менше 15 або 60 максимальних секунд. Зараз відео в ТікТоку можуть мати тривалість до 3 хвилин. А це вже не досить короткі відео. Знімаючи відео ви можете обрати ефекти, які знаходяться в самому додатку. Ефекти в додатку поділяються на такі категорії: 1) Пошук ефектів, завдяки цій категорії можна знайти будь-який ефект, який вже існує в ТікТок 2) Збережені ефекти, завдяки цій категорії ми можемо передивитися ефекти, які ми зберегли до цього 3) Трендові ефекти, завдяки цій категорії можна подивитися які ефекти популярні саме в цей час 4) Створити ефект, завдяки цій категорії ми можемо обрати шаблон для створення свого ефекту 5) Нові ефекти, завдяки цій категорії можна подивитися на останні оновлення ефектів Я вважаю ці категорії головними, інші види категорій буде подано у виді таблиці. Таблиця 1.1 Ефекти для зйомки відео в ТікТок 1 2 Інструмент Пропонує ефекти, в яких ми повинні взаємодіяти з екраном під час зйомки Заходи Показує ефекти, в яких ми можемо дізнатися про будь-яку подію. Наприклад, що буде через рік. В форматі гумору. Гумор В цій категорії знаходяться ефекти, завдяки яким ми можемо зробити смішний вираз обличчя чи повеселити себе та підписників завдяки ефекти. Фони В цій категорії знаходяться ефекти, завдяки яких ми можемо змінити свій задній фон. Подібна функція є в додатку Zoom. Атмосфера Показує ефекти, завдяки яким можна поглинутися в атмосферу ретро або стародавніх часів. Зовнішність Завдяки цій категорії, ми можемо змінити свою зовнішність. Наприклад, змінити колір волосся на відео або відбілити зуби. Інтерактив Пропонує ефекти, в яких потрібно щось зробити на екрані телефону, щоб отримати якийсь результат. Редакція В цій категорії, можна обрати ефект та змінити його розмір або положення на екрані. Аксесуари Завдяки цій категорії, можна надіти на себе окуляри або використати будь-який з рекомендованих аксесуарів. Тварини Показує ефекти, завдяки яким можна перетворитися на котика або іншу тварину. Ефекти AR Це досить цікава категорія, яка тільки починає розвиватися. Завдяки ній можна використати персонажів, яких нам пропонують в 3D об’ємі. Музичні Ефекти Пропонує ефекти, на які вже накладений музичний супровід. Футбол Цей розділ ефектів був зроблений до EURO 2020, тут можна знайти ефекти зв’язані з футболом. Закінчення табл. 1.1 Після того, як ви виберете ефект, який вам більш всього сподобався, можна обрати музику під яку ви хочете зняти свій ролик. Завдяки кнопки вгорі, яка називається «Додати аудіозапис», в нас відкривається музична вкладка з налаштуваннями. На цій вкладці є пошук за автором та назвою. Також нас зустрічають дві категорії, одна з них – популярне, а друга – обране. На першій категорії ми бачимо рекомендовані пісні, які на даний момент знаходяться в трендах. Аудіозаписи виглядають таким чином, вони мають фотокартку, назву пісні, автора та час який має аудіо. Взагалі тут знаходяться не повні пісні, а лише короткі уривки. Саме завдяки цьому пісня запам’ятовується швидше, ніж прослухати всю пісню цілком. Зазвичай тривалість одного уривку від 10 до 60 секунд, що дає змогу використовувати їх як і в короткому відео, так само і в великому. Також є можливість зберегти аудіозапис в обране, щоб в будь-який момент можна було використати його та не загубити серед нових трендів.