0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія міжнародного маркетингу підприємства (дипломна, унікальність 80%) (ID:876093)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 67
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1. Теоретичні засади управління стратегією міжнародного маркетингу підприємства Розділ 2. Аналіз господарчої діяльності підприємства ТОВ ПТК «АГРОМАТ» Розділ 3. Особливості організації міжнародної маркетингової діяльності ТОВ ПТК «АГРОМАТ» Розділ 4. Розробка стратегії міжнародного маркетингу для ТОВ ПТК «АГРОМАТ» Розділ 5. Заходи з впровадження стратегії міжнародного маркетингу для ТОВ ПТК «АГРОМАТ» та оцінка їх економічної доцільності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі розвитку світової економіки актуальним завданням, яке стоїть перед кожним суб’єктом господарювання (підприємством або компанією), є якомога повніше задовольнити потреби споживачів, отримати більшу частку ринку порівняно з основними конкурентами, сформувати гарний імідж і, головне, отримати максимальний прибуток. Одним із важливих факторів ефективної діяльності підприємств є їх міжнародна діяльність. У сучасних ринкових умовах головною метою бізнесу є отримання довгострокової конкурентної переваги, яка забезпечить високу норму прибутку та стабільне економічне зростання. Для забезпечення ефективної зовнішньоекономічної діяльності підприємствам необхідний єдиний стратегічний напрямок, згідно з яким вони зможуть отримати довгострокові конкурентні переваги. Для створення конкурентної переваги компанії використовують маркетингові інструменти, що складаються з цінової, комунікаційної, товарної та збутової політики. Важливим напрямком зовнішньоекономічної діяльності є формування маркетингових стратегій. Найбільш доцільним і детальним визначенням маркетингової стратегії є формування та реалізація цілей і завдань підприємства – ситуацій та можливостей підприємства для виробника та експортера здійснювати виробничо-господарську діяльність повністю відповідно до ринку в межах певного період часу для кожного окремого продукту. Основною метою маркетингової стратегії є узгодження маркетингових цілей компанії з її можливостями, потребами споживачів, використання слабких місць конкурентів та своїх конкурентних переваг. Саме завдяки маркетинговій кампанії підприємство зможе правильно організувати власну діяльність, особливо за кордоном, і досягти значних результатів у просуванні продукції на зовнішніх ринках. Тому формулювання найкращої стратегії міжнародного маркетингу підприємства є основним інструментом протистояння все більш жорсткій конкуренції та бурхливому зовнішньому середовищу. Проблематиці формування стратегії міжнародного маркетингу підприємства присвячено багато праць іноземних та вітчизняних вчених, таких як Ф. Котлер, Н.В. Куденко, М.В. Корж, Т.В. Співаковська, О.Л. Каніщенко, І.М. Джадан, Е.О. Ковтун та ін. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації міжнародної маркетингової стратегії підприємства ТОВ ПТК «АГРОМАТ». Предметом дослідження є пошук шляхів удосконалення міжнародних маркетингових стратегій вітчизняних підприємств на міжнародному ринку відповідно до комплексу маркетингу для задоволення потреб і вимог кінцевих споживачів. Метою роботи є вивчення та утвердження теоретико-методологічних положень та формулювання практичних рекомендацій щодо вдосконалення міжнародної маркетингової стратегії підприємств в умовах розвитку зовнішньоекономічної діяльності. Завдання дослідження: - обгрунтувати теоретичні засади управління стратегією міжнародного маркетингу підприємства; - проаналізувати господарську діяльності підприємства ТОВ ПТК «АГРОМАТ»; - дослідити особливості організації міжнародної маркетингової діяльності ТОВ ПТК «АГРОМАТ»; - розробити стратегію міжнародного маркетингу та заходи з впровадження даної стратегії для ТОВ ПТК «АГРОМАТ» та обгрунтувати їх економічну доцільність; Методи дослідження. Теоретико-методологічною основою бакалаврської роботи є науково-дослідницькі роботи вітчизняних та зарубіжних науковців з питань формування міжнародної стратегії маркетингу товару. У роботі використані загальнонаукові методи дослідження - комплексний метод аналізу (систематизація та узагальнення), був використаний метод SWOT для отримання детальної інформації про потенційні можливості, загрози, сильні та слабкі сторони бізнесу на внутрішньому та зовнішньому ринках. Це, у свою чергу, дає змогу розкрити нереалізований потенціал міжнародних маркетингових кампаній компанії. Інформаційною основою для написання бакалаврської роботи є підручники, наукові праці, монографії вітчизняних і зарубіжних учених, публікації міжнародних організацій, внутрішні документи підприємства, електронні ресурси. Наукова новизна полягає в тому, що автором розроблено методику формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства та методику вдосконалення цієї стратегії. Практичне значення бакалаврської роботи полягає у формуванні пропозицій для ТОВ ПТК «АГРОМАТ» щодо формування оптимальної міжнародної маркетингової стратегії з урахуванням усього маркетингового комплексу з метою активізації збуту продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках.