Зразок роботи
ВСТУП
В умовах глобалізації та постійної появи нових товарів та послуг, в процесі завоювання прихильності споживачів важливими стають суб’єктивні переваги, якими споживачі наділяють той чи інший товар. Формування даних переваг – складова створення та управління брендом, який дозволяє споживачам ідентифікувати конкретний товар серед інших.
Управління брендом базується на спільному впливі рекламної інформації, бренду, рекламних матеріалів та інших комунікаційних елементів на споживачів у поєднанні з певними концепціями та дизайном, щоб продукція могла переваги над конкурентами та формувати їх імідж. Брендменеджмент поєднує творчі зусилля рекламодавців, рекламних агентств, торгових компаній та посередницьких агентств і має широкомасштабний вплив на усвідомленість бренду споживачів. Тому головною метою управління брендом є підвищення цінності бренду.
Сучасна наукова література приділяє велику увагу розробленню теоретичних і практичних засад брендингу. Серед вітчизняних та іноземних науковців потання маркетингу досліджували такі науковці як Т. Амблер, К. Келлер, Ф. Котлер, Д. Джобер, В. Кардаш, Д. Аакер, П. Темпорал, Г. Чамерсон, Дж. Еванс, С. Гаркавенко, Ф. Котлер, Ж. Ж. Ламбен, С. Скибінський, О. Сологуб.
Разом з тим, теоретичного узагальнення та поглибленого аналізу потребують наукові підходи до розкриття сутності, призначення та класифікації брендів, а також розвитку науково-практичної бази, яка є результатом дослідження впливу цих активів на конкурентні фінансові результати діяльності підприємств.
Від так, метою курсової роботи є висвітлення основних підходів до розробки брендів підприємства.
Об’єктом роботи є бренд підприємства «Антонов». ДП «Антонов» – найбільший в Україні розробник та виробник авіатехніки, що має
7
багаторічний досвід та за своєю структурою не відрізняється від аналогічних західних підприємств. Передові ідеї й технології особливо затребувані в наш динамічний час. Саме з таким продуктом виступає на світовому ринку ДП «АНТОНОВ», до того ж є одним з декількох підприємств, що виконують повний цикл створення сучасного літального апарата - від передпроектних наукових досліджень до побудування, випробувань, сертифікації, серійного виробництва й післяпродажного обслуговування.
Та з огляду на стрімкий розвиток технологій та постійне впровадження іновацій, виникає потреба в удосконаленні розвитку бренду.
Предмет роботи - основні підходи до розробки брендів підприємства «Антонов». В роботі детально зупинимося на існуючих підходах розвитку бренду «Антонов» та запропонуємо підходи до розвитку бренду підприємства.
Для досягнення мети було поставлено для вирішення наступні завдання:
з’ясувати сутність поняття «брендинг», та його типи;
дослідити еволюцію та історія розвитку брендингу;
розглянути процес створення бренду;
проаналізувати формування та просування бренду підприємства «Антонов»;
визначити шляхи вдосконалення процесу створення і просування бренду підприємства в системі підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства «Антонов».
В процесі дослідження застосуємо методи: аналізу та емпіричного дослідження.
Вихідними даними для написання роботи стали організаційні документи ДП «Антонов», а також інформація про компанію з відкритих джерел, зокрема статистична і фінансова звітність.