0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингові дослідження та їх інформаційне забнзпечення на прикладі ТОВ "Сатурн-Трейд" (ID:88381)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 96
Рік виконання: 2015
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
Зміст ВСТУП Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1 Сутність та роль маркетингових досліджень 1.2 Основні етапи процесу маркетингових досліджень 1.3 Інформаційне забезпечення маркетингових досліджень Розділ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТОВ «САТУРН-ТРЕЙД» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сатурн-Трейд» 2.2 Маркетингова діяльність ТОВ «Сатурн-Трейд» 2.3. Аналіз організації маркетингових досліджень ТОВ «Сатурн-Трейд» 2.4. Труднощі, що виникають під час проведення маркетингових досліджень на ТОВ «Сатурн-Трейд» Розділ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ТОВ»САТУРН-ТРЕЙД» 3.1 Обґрунтування доцільності підвищення організації маркетингових досліджень ТОВ «Сатурн-Трейд» 3.2 Пропозиції стосовно підвищення ефективності організації маркетингових досліджень ТОВ «Сатурн-Трейд» 3.3 Обґрунтування економічної доцільності пропозицій щодо підвищення ефективності організації маркетингових досліджень ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову